حق التدریس اساتید پیام نور افزایش می‌یابد



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ حق التدریس اساتید مدعو با توجه به اینکه از سال 92 تا به حال ثابت بوده، در ترم جاری افزایش پیدا کرده است و این روند رو به افزایش است و ادامه دار خواهد بود.

            

به گزارش صبح ساحل، شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در نشست با شورای آموزشی و مدیران گروه های دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار داشت: شورای آموزشی هویت دارد و حضور مستمر مدیران گروهها در شورای آموزشی سبب هویت بخشی به گروههای آموزشی و کارآمدسازی نقش آنان در اداره دانشگاه و پیشرفت آن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر سامانه ای به غیر از سامانه گلستان برای برنامه ریزی کلاس ها وجود دارد، خلاف مقررات است و باید حذف شود، تاکید کرد: فقط باید از سامانه گلستان استفاده شود تا بر مبنای آن برنامه ریزی مناسب بین اعضای هیات علمی، کارمندان و اساتید مدعو صورت پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور همچنین گفت: مبلغ حق التدریس اساتید مدعو با توجه به اینکه از سال 92 تا به حال ثابت بوده، در ترم جاری افزایش پیدا کرده است و این روند رو به افزایش است و ادامه دار خواهد بود.

دکتر شجاعی فرد در پایان به بخشنامه جدید آموزشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در بخشنامه جدید اخذ واحد در ترم تابستان از ۹واحد به ۱۴ واحد افزایش یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها