رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

عقب‌ماندگی حوزه بهداشت و درمان هرمزگان با تزریق اعتبارات ویژه جبران می‌شود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عقب‌ماندگی حوزه بهداشت و درمان هرمزگان با تزریق اعتبارات ویژه جبران می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، غلامعلی جاودان امروز (هجدهم آبان‌ماه) در دیدار با مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی که با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برخی استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، پیگیری حل و فصل شدن مشکلات و چالش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بحث بودجه است و سعی شد نقاط قوت و ضعف این ردیف بودجه در سال گذشته مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به اعمال عدالت در حوزه‌های بهداشت و درمان، بیان کرد: سعی شد با حضور صاحب‌نظران مختلف، نقاط قوت و ضعف بودجه سال گذشته در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به خصوص در مناطق محروم مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد که خوشبختانه تصمیماتی برای حل برخی از این چالش‌ها در سال آینده اتخاذ شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با اشاره به پهناوری جغرافیایی استان هرمزگان، تصریح کرد: پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی هرمزگان  باعث شده دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی کمی با چالش روبرو شود که با برنامه‌ریزی صحیح باید در راستای عدالت اجتماعی، دسترسی عادلانه عموم مردم به این خدمات تسهیل شود.

جاودان، گفت: باید چالش‌های درمان و بهداشت هرمزگان و عقب‌ماندگی تاریخی هرمزگان در این زمینه که ناشی از کم‌توجهی دولت‌ها به امر بهداشت و درمان بوده است از طریق تزریق اعتبارات جبران شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها