بیش از ۲۳ هزار داوطلب برای آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند



مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از ۲۳ هزار داوطلب در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا کریمیان»، مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است که تا صبح امروز بیش از ۲۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند. 

به گفته وی، متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای ثبت نام خود باید شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را در نظر داشته باشند.

کریمیان بیان کرد: مهلت ثبت‌نام برای این آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از چهارشنبه ۱۷ آبان آغاز شده و روز سه‌شنبه ۲۳ آبان پایان می‌پذیرد. هر داوطلب براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت نماید.

وی ادامه داد: داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها