سازمان ملی زمین و مسکن:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در استان‌ها را جدی بگیرند



مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در دستور کار خود قرار دهند تا روند اجرای پروژه‌ها تسریع شود. 

  

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: عملیات اجرایی، آماده‌سازی زمین و ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری در مجموعه‌های نهضت ملی مسکن استان‌های مرکزی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری آغاز شده و سرعت اجرای پروژه‌ها هم در این حوزه افزایش یافته است.
 
به گفته وی همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تا به امروز چندان مناسب نبوده و از سوی دیگر همکاری دستگاه ها هم در ارائه اراضی چندان مورد قبول نبوده است؛ بنابراین در این شرایط باید تمامی توان خود را برای بهبود وضعیت بازار مسکن به کار بگیریم.
 
او در خصوص اختصاص اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب طرح جوانی جمعیت گفت: حدود ۴۰۰ قطعه زمین شهری به متقاضیان واجد شرایط این طرح در استان چهارمحال و بختیاری واگذار شده است و اجرای این طرح هم در سایر استان‌ها که دارای اراضی باشند هم اختصاص خواهد یافت.
 
مالکی بیان کرد: تا به امروز همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت چندان مناسب نبوده که این موضوع باعث ایجاد مشکل در روند اجرای پروژه‌ها شده است که امیدوار هستیم با همکاری بیشتر بانک‌ها و دستور رئیس جمهور این مشکل برطرف شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها