تقدیر از معلمان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس



مراسم تقدیر از معلمان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، طوبی ترابی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس از برگزاری مراسم تقدیر از معلمان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان فرشاد محمدی و اعضا کودک خبر داد.
محمدی گفت:شبکه کتابخانه های عمومی هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های فرهنگی کشور همراه و همگام با آموزش و پرورش در راستای ارتقا تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بالاخص در مناطق کمتر توسعه یافته گام بر می دارد . در همین راستا هر ساله همزمان با هفته معلم مراسم بزرگداشت این سربازان عرصه جهاد فرهنگی در کتابخانه های عمومی برگزار می شود.امسال نیز برنامه های مختلفی جهت تقدیر و تشکر از زحمات این قشر زحمت کش و صبور در کتابخانه های مختلف استان برگزار شد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی ادامه داد: برخلاف تفکر شایع در جامعه که کتابخوان کم است متاسفانه سرانه فضای مطالعه در استان هرمزگان بسیار کم است و فضای فعلی کفاف پذیرش کنکوری ها و اعضا عادی را نمی دهد .لذا مجموعه کتابخانه های عمومی در تلاش است تا اول بر تعداد کتابخانه های استان بیفزاید و در ادامه برنامه فرهنگی اجرا شده مانند ایجاد کتابخانه مدارس را ارتقا دهد.
در انتها ترابی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری (ره) ضمن تشکر از همکاری بسیج جنت حوزه ام البنین س خاطر نشان کرد:در مراسم بزرگداشت روز معلم از12 معلم فعال در عرضه کتاب و کتابخوانی از مدارس ابتدایی فروسی پسرانه و دخترانه،متوسطه اول دختران حنان،متوسطه دوم دختران سپیده،مدرسه ابتدایی پسرانه شهید جواد ناصری، مدرسه دخترانه خدیجه کبری و دبستان پسرانه محمد رسول الله تقدیر شد.
گفتنی است کتابداران کتابخانه شهید مطهری (ره) زیبا بنایی و علی ارباب خواه نقش بسزایی در برگزاری کلیه فعالیت های ترویجی و کتابخوانی و ارتباط موثر با اعضا دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها