رضا صادقی در زادگاهش به روی صحنه رفت؛

هنرنمایی دوباره آقای مشکی‌پوش در بندرعباس


نویسنده: معصومه نعمتی

«رضا صادقی» هفته گذشته در زادگاه خود و در میان استقبال خوب هوادارانش به روی استیج رفت.
  
به گزارش صبح ساحل، «کیومرث مرادی»، مدیر شرکت هنرمندان خاک جنوب و تهیه کننده کنسرت مرد مشکی پوش گفت: «رضا صادقی طی ۴ شب و ۸ سانس در بندرعباس به روی صحنه رفت».
مرادی اضافه کرد: «در این ۴ شب خاطره‌انگیز، رضا صادقی در میان استقبال همشهریانش در تالار شهید آوینی بندرعباس لحظات پرشور و جذابی را تجربه کرد».
او گفت: «رضا که با استقبال پرشور و وصف نشدنی مردم روبه‌رو شده بود، از همان آغاز اجرایش، با لهجه‌ی شیرین بندری با هم‌استانی‌هایش صحبت و جو خوبی را در سالن ایجاد کرد».
تهیه‌کننده این کنسرت افزود: «فراموش، بندر خوب، ولی نبو، خاطری موا، نفس، حال خوب، وایسا دنیا، مرداب، ققنوس، تو با منی، بغض ترانه، همه اون روزا، جورتو میکشم، بمونی برام، دو نفری، هیچ جا بندر نابو و … از قطعاتی بودند که توسط رضا صادقی و بندش در بندرعباس اجرا شد».
به گفته مرادی با استقبال فوق‌العاده مردم، تمامی بلیت‌های این کنسرت قبل از روز اجرا به اتمام رسید.
مدیر شرکت هنرمندان خاک جنوب گفت: «استقبال از این کنسرت بسیارخوب بود و تقاضاهایی برای تمدید دوباره آن داشتیم اما به‌دلیل برنامه‌های دیگری که آقای صادقی داشتند امکان تمدید دوباره در بندرعباس وجود نداشت. امیدواریم که در کنسرت‌های بعدی بتوانیم با سانس‌های بیشتری در خدمت همشهریان عزیزمان باشیم».
 
گفتنی است؛ سلطان مشکی‌پوش که خود اهل استان هرمزگان است، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۸ آبان‌ماه و در ۸ سانس در زادگاهش، بندرعباس، به اجرای برنامه پرداخت.
این کنسرت نسبت به دیگر اجراهای رضا صادقی در بندرعباس متفاوت بود و حال و هوای دیگری داشت.
منتظر تایید: 3
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها