درخواست هواداران از مربیان شهرداری و فولاد؛

امید صعود به لیگ یک را نا‌امید نکنید



از روزی که دو باشگاه شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان شروع به جذب بازیکن و بستن قرار داد با مربیان به نام فوتبال کردند و همچنین شناورسازی قشم هم به جمع تیم‌های لیگ دسته دوم  اضافه شد؛ یک بار دیگر امید در دل هواداران فوتبالی زنده شد که بعد از ۹ سال دوباره  فوتبال هرمزگان که روزگاری یک تیم به نام آلومینیوم المهدی در لیگ برتر ایران داشت، صاحب یک تیم در لیگ یک کشور خواهد شد و شور و نشاط دوباره به فوتبال استان هرمزگان باز خواهد گشت، اما نتایج این چند هفته دو تیم شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان کمی هواداران را نگران کرده است که شاید این فصل هم هرمزگان تیمی در لیگ یک نداشته باشد.
آقایان نیکبخت و کریمیان؛ سرمربیان دو تیم شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان، اگر می‌خواهید واقعیت را بدانید باید بگوییم که هواداران هرمزگانی از حضور نمایندگان‌شان در لیگ دسته دوم خسته شده اند و این انتظار به حق را از شما دارند که با این همه حمایت و سرمایه‌گذاری، دست کم یک تیم به لیگ یک صعود کند؛ انتظاری که از شناورسازی قشم به واسطه اولین حضورش در لیگ دسته دوم کمتر است؛ هر چند که صعود به لیگ یک توسط این تیم هم دور از دسترس نیست. متاسفانه تا پایان هفته پنجم‌ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه اول شهرداری بندرعباس تنها ۶ امتیاز گرفته است و در جایگاه نهم قرار گرفته است. این تیم امتیازاتی را از دست داده است که برای هواداران قابل قبول نیست. به طور مثال در هفته پنجم با وجود این که از تیم قعرنشین شهرداری بم دو بر یک پیش بود در پایان تن به تساوی داد و تیم بمی که تنها یک امتیاز داشت موفق شد از نماینده  هرمزگان هم یک امتیاز بگیرد.
 در گروه دوم‌ تیم فولاد هرمزگان بعد از اولین پیروزی داخل خانه در هفته اول سه هفته پی در پی شکست خورد و در هفته پنجم در خانه مقابل تیم شاهین تابان بوشهر به سختی یک گل زد و سه امتیاز گرفت تا با ۶ امتیاز مثل شهرداری بندرعباس در مکان نهم قرار بگیرد در صورتی که شناور سازی قشم که اولین حضور خود را تجربه می کند با ۹ امتیاز و تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین گروه  در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته  است. شهرداری بندرعباس در فصل گذشته تا مرحله پلی آف لیگ یک هم صعود کرد اما در دو بازی رفت و برگشت موفق عمل نکرد تا دستش از صعود به لیگ یک کوتاه بماند. 
شهردار و شورای شهر بندرعباس با تمام وجود در کنار شهرداری بندرعباس هستند و از سوی دیگر مسوولان فولاد هم هیچ چیز برای تیم‌شان کم نگذاشته‌اند پس کمی همت و تعصب می‌خواهد که حداقل از بین این دو نماینده یکی به لیگ یک راه پیدا کند. شاید در فصل گذشته مربیان دو تیم این بهانه را داشتند که ما خودمان تیم را نبسته‌ایم و نباید از ما خیلی انتظار داشته باشید، اما این فصل سرمربیان  شهرداری بندرعباس و فولاد خودشان از همان ابتدا بازیکنان مد نظر وهمکارانی را که نیاز داشتند به خدمت گرفته‌اند و حتی برخلاف سال های گذشته اردوهای بیرون از استان خوبی برای آمادگی بیشتر تیم بر پا کردند و حالا نوبت شما مربیان دو تیم است که از دانش خود بهره ببرید و بعد از ۹ سال دل هواداران این استان را شاد کنید و به لیگ یک صعود کنید.  رفتن به لیگ یک خواسته هواداران هرمزگانی است، پس آقایان نیکبخت و کریمیان این خواسته را برای هواداران فوتبالی استان برآورده کنید و امیدها را برایمان نا امید نکنید. 
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها