چهار پیروزی بوکسورهای امید ایران در قهرمانی آسیا



دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا با کسب چهار پیروزی ملی‌پوشان امید ایران همراه شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه(هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

عصر امروز رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفته و همگی صاحب پیروزی شدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ‌ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. او در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌رو شود.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. او در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل‌ از عراق‌ را با شکست بدرقه کند. فردین در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاقستان مبارزه دارد.

همچنین فردا در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، ۲ نماینده تیم جوانان ایران روی رینگ می‌روند. بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک‌ از فیلیپین و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها