برخورد قانونی و قاطع با سارقان تجهیزات برق شود



 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان خواستار برخورد قاطعانه با سارقان تجهیزات برق شد.

            

به گزارش صبح ساحل، محمد کریمی، در دیدار با دادستان مرکز استان هرمزگان، با تشریح وضعیت تأمین و توزیع برق مشترکین در استان هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه تابستان امسال باوجود افزایش دما و گرمای بی‌سابقه در استان هرمزگان شاهد پایداری در شبکه خانگی بودیم.

وی در ادامه با اشاره پدیده سرقت شبکه و تأسیسات برق رسانی از همکاری دادستانی بندرعباس در رسیدگی به پرونده‌های سرقت شبکه‌های برق قدردانی کرد و با اشاره به مأموریت ویژه قضات در برخورد قاطع و پیشگیرانه در سرقت تجهیزات برق گفت: خوشبختانه قضات نگاه ویژه‌ای به پرونده‌ها با موضوع سرقت، بویژه سرقت تجهیزات برق دارند به نحوی که احکام قانونی به موقع صادر شده و جنبه بازدارندگی احکام نیز حفظ و به موقع اجرایی می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان افزود: سرقت کابل و تجهیزات برقی، جرم نخست از نظر فراوانی است و متولیان ذیربط در این مساله باید دست به دست هم داده و به گونه‌ای عمل کنند تا مقابله‌ای جدی با این جرم صورت پذیرد.

وی در ادامه دلایل افزایش سرقت‌ها را عدم ایجاد حساسیت‌های لازم و نبود آگاهی در جامعه عنوان نموده و ابراز امیدواری کرد که مسؤولان قضائی استان همچون گذشته با قاطعیت هرچه بیشتر و به‌طور ویژه با این جرایم رسیدگی و با متخلفین برخورد کنند تا بیش از این شاهد خدشه‌دار شدن امنیت جامعه در این خصوص نباشیم.

پرونده‌های سرقت تجهیزات برق در شعبه ویژه رسیدگی می‌شود

دادستان مرکز استان هرمزگان نیز در پایان یادآور شد: پرونده‌های مربوط به سرقت شبکه‌های برق به‌صورت ویژه در شعبه مخصوص بررسی شده و احکام نیز بگونه‌ای صادر می‌شود که بازدارندگی لازم داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها