شرایط فروش کوییک R‌ تیپ S از سوی سایپا اعلام شد



سایپا در ادامه بخشنامه‌های فروش خریداران سامانه یکپارچه، شرایط فروش کوییک R تیپ S را نیز اعلام کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، سایپا در ادامه بخشنامه‌های فروش خریداران سامانه یکپارچه، شرایط فروش کوییک R‌ تیپ S را نیز اعلام کرد. این شرایط برای متقاضیان خرید کوییک در دور دوم سامانه یکپارچه اعلام شده است که اولویت تحویل خودرو در بهار 1403 دارند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به متقاضیان، در تاریخ 22 آبان‌ماه 1402 پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال کرده است.

قیمت کوییک R‌ تیپ S از سوی سایپا در این بخشنامه فروش، حدود 293 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری، یعنی 90 روز کاری در اختیار متقاضیان قرار دارد. بنابراین در بهترین حالت، تحویل خودرو در اسفندماه 1402 صورت خواهد گرفت. در حالت عادی نیز تحویل این خودروها پس از نوروز 1403 صورت می‌گیرد.

کوییک R‌ تیپ S درحقیقت نسخه دورنگ کوییک S‌ یا همان کوییک فیس‌لیفت به‌حساب می‌آید. پنج ترکیب رنگی برای این خودرو درنظر گرفته شده است. این ترکیب‌های رنگی شامل سفید مشکی، سفید قرمز، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و مشکی قرمز هستند. بنابر اعلام سایپا، این خودرو به استانداردهای 85گانه مجهز است.

شرایط فروش کوییک R‌ تیپ S در آبان‌ماه 1402:

خودرو قیمت رنگ‌های موجود موعد تحویل
کوییک R‌ تیپ S 292 میلیون و 628 هزار تومان سفید مشکی، سفید قرمز، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و مشکی قرمز 90 روزه

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، کوییک R‌ تیپ S درواقع نسخه دو‌رنگ کوییک S به‌حساب می‌آید. بنابراین از نظر مشخصات فنی، هیچ تفاوتی میان کوییک S معمولی و کوییک SR وجود ندارد. حتی کابین این خودروها نیز کاملاً شبیه به یکدیگر است. تنها تفاوت میان این خودروها به رنگ متفاوت سقف و فلاپ‌های آینه محدود می‌شود. اعمال استانداردهای 85گانه در این خودرو ما را امیدوار می‌کند که با خودرویی مجهز به سیستم کنترل پایداری یا ESP روبه‌رو باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها