شرکت سیمان هرمزگان(سهامی عام) آگهی مناقصه عمومی تک مرحله ای



شرکت سیمان هرمزگان(سهامی عام) درنظر دارد تامین مواد اولیه و پخت سه وعده غدا شامل: حدود 180 پرس صبحانه، 550 پرس ناهار و 290 پرس شام در هر روز و مجموعا 65700 پرس صبحانه، 200750 پرس ناهار و 105850 پرس شام برای مدت یکسال جهت کارکنان در محل کارخانه و مهمانسرای خود را واقع در استان هرمزگان، بندرخمیر  از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. 
لذا از کلیه متقاضیان ذیصلاح دعوت می شود جهت آگاهی و دریافت اسنادمناقصه به نشانی سایت شرکت سیمان هرمزگان مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
توضیحات:
1 -تضمین شرکت در مناقصه :000/000/000/7 ریال(هفت میلیارد ریال) می باشد که می بایست بصورت ضمانت نامه بانکی( دارای کد رهگیری سپام از بانک مرکزی) با حداقل سه ماه اعتبار و قابل تمدید و یا به صورت چک تضمین شده بانکی (چک عادی مورد قبول نمی باشد) به مناقصه گزار ارائه شود.
2 - در صورت نیاز، علاقمندان شرکت در مناقصه می توانند با هماهنگی قبلی از محل انجام خدمت بازدید نموده و از کم و کیف کار اطلاع کامل کسب کرده و سپس پیشنهاد قیمت خود را تسلیم نمایند.
3 -نشانی دریافت اسناد مناقصه:
 اسناد در سایت شرکت به نشانی: WWW.HORMOZGANCEMENT.COM قابل دریافت می باشند.
4-نشانی تحویل اسناد مناقصه: الف:تهران،بلوار میرداماد ،میدان مادر،خیابان شهید سنجابی(بهروز سابق)،بالاتر از میدان مینا پلاک37 - معاونت بازرگانی-شماره تماس:22904985 -داخلی318 -امور قراردادها.
ب-استان هرمزگان،شهرستان بندرخمیر ،کیلومتر 4جاده بندرلنگه،کارخانه سیمان هرمزگان،واحد تدارکات
5- مهلت تحویل پاکت های پیشنهادی: حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 08/09/1402 می باشد.
شرکت سیمان هرمزگان در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها