ضرب‌الاجل یک ساعته برای تخلیه بیمارستان الشفا



ارتش رژیم صهیونیستی به کادر درمان، بیماران و آوارگان در بیمارستان شفا در غزه یک ساعت مهلت داده است تا این بیمارستان را تخلیه کنند.

  

به گزارش صبح ساحل، یک منبع پزشکی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به کادر درمان، بیماران و آوارگان مستقر در مجتمع پزشکی شفا در غزه مهلت داده است تا طی یک ساعت آینده این مجتمع را تخلیه کنند.

در خبری دیگر، خبرنگار المیادین در شمال نوار غزه گزارش داد که رژیم اشغالگر برای تعطیل کردن بیمارستان اندونزی غزه تلاش می‌کند و این اقدام به فاجعه‌ای واقعی در کل مناطق شمالی نوار غزه منجر خواهد شد.

وی افزود که بخش بزرگی از بیماران و نوزادان نارس بستری در بیمارستان‌های غزه به علت نبود تجهیزات درمانی در معرض خطر شدید قرار دارند. این در حالی است که آنچه به دست «آن‌روا» در نوار غزه رسیده، سرم‌های درمانی و مقداری غذای کنسرو شده است که به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای بیماران و آوارگان نیست.

خیمه‌های اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح هم که رژیم صهیونیستی مدعی است منطقه امن محسوب می‌شود، مملو از اجساد شهدا بر اثر حملات هوایی است. در تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در دیرالبلح، یک خانه مسکونی هدف حملات هوایی قرار گرفت و شش نفر از ساکنان آن شهید و شمار زیادی مجروح و به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

وزارت امور داخلی در نوار غزه هم اعلام کرد که در پی حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه شمار زیادی مجروح شدند که به بیمارستان‌های نیمه‌تعطیل و بدون تجهیزات اعزام شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها