اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان آگهی تجدید مناقصه یک مرحله ای



اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در نظر دارد به منظور  تهیه نقشه و تطبیق و مستند سازی مناطق کشاورزی (زراعی و باغی) تا مرحله تثبیت مطابق مشخصات اعلام شده در پیوست های اسناد مناقصه و با رعایت کلیه موارد اعلام شده  در اسناد مناقصه را در چارچوب قانون برگزاری مناقصات مصوب   ١٣٨٣ و آیین نامه ها و اصلاحیه های بعدی طی مناقصه و با شرایط ذیل به  شركت های مهندسین مشاور نقشه برداری كه دارای تأیید صلاحیت و رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری واگذار نماید.

تاریخ دریافت اسناد : از تاریخ  28/08/1402 اﻟـﻲ 04/09/1402
تاریخ تحویل اسناد: حداکثر تا ساعت9 روز سه شنبه مورخ 14/09/1402
تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمتها:  پیشنهادات واصله   در ﺳﺎﻋﺖ 10 ﺻﺒﺢ  روز سه شنبه مورخ 14/09/1402 در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به آدرس ذیل بازگشایی خواهد شد.
آدرس:بندرعباس-بلوار امام خمینی –بعد از امامزاده سید مظفر-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان کد پستی:7916763859 تلفن07633340380
محل دریافت اسناد: شرکت کنندگان می توانند در موعد مقرر برای دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اوراق مناقصه اقدام نمایند..
تذکر: پاکات های مناقصه در سامانه ستادایران ثبت و یک نسخه نیز پس از لاک و مهر در موعد مقرر به حفاظت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان تحویل گردد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها