تقدیر از پرستاران تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت روز پرستار


نویسنده: سامیه طهورنیان

با حضور غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری، مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان، ارسلان حیدری، رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان، حسن مکرمی مدیر شعب بانک رفاه هرمزگان و جمعی از پرستاران و کادر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، از پرستاران مجموعه مدیریت درمان تقدیر شد.

به گزارش صبح ساحل؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: حضرت زینب کبری(س) خصوصیاتی دارند که این خصوصیات در پرستاران نیز وجود دارد. دکتر غلامعباس مومنی افزود: یکی از این خصوصیات، صبر حضرت زینب (س) است و پرستاران نیز باید صبر زیادی داشته باشد چرا که با ناملایمات زیادی روبرو می‌شوند و باید در برابر این مشکلات، صبر و شکیبایی زیادی داشته باشند.

مومنی بیان کرد: مراقبت کردن یکی دیگر از خصوصیات پرستاران است و این فرشتگان زمینی با جان و دل از بیماران مراقبت می‌کنند و این برای پرستاران یک افتخار است.

وی اظهارداشت: ایمان و استقامت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های پرستاران است و همه پرستاران از این ویژگی برخوردار هستند.مومنی ادامه‌داد: اگر با کار پرستاری، دین و کلام خدا همراه باشد اجر و ثواب کار آنها چندین برابر می‌شود. وی عنوان کرد: پرستاری کار بسیار سختی است اما پاداش زیادی دارد و به خاطر سختی آن، کمتر کسی می‌تواند در برابر ناملایمات آن مقاومت کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرستاران به بیماران هم در زمینه روحی و هم جسمی کمک می‌کند تا او بتواند بر بیماری خود غلبه نماید. مومنی اظهار کرد: کارهایی که پرستاران برای بیماران انجام می‌دهند، همراهان و خانواده‌های آنها نمی‌توانند برایشان انجام دهند. در ادامه رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پرستاری کار بسیار سختی است و پرستاران در مراقبت از بیماران، سختی زیادی را متحمل می‌شوند.

ارسلان حیدری عنوان کرد: پرستاران برای انجام این کار، باید از روحیه بسیار بالایی برخوردار باشند تا در شغل خود موفق شوند.

حیدری بیان کرد: پرستاران در مراقبت از بیماران بهترین برخورد را با آنها دارند تا بیماران سریعتر بتوانند سلامتی خود را بدست بیاورند.وی در پایان اظهارداشت: صبر و استقامت پرستاران بسیار زیباست چرا که حرفه پرستاری بسیار سخت و پراسترس می‌باشد.قابل‌ذکراست؛ در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس تجلیل شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها