کشف بیش از هزار کیلوگرم موادمخدر در مرزهای بندرلنگه و جاسک



فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: ماموران مرزبانی استان موفق به کشف هزار و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی ۲ عملیات جداگانه در مرزهای بندرلنگه و جاسک از قاچاقچیان شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار بهادر اسماعیلی»، فرمانده مرزبانی هرمزگان روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر فرمانده کل فراجا و فرمانده مرزبانی فراجا و حمایت قاطع دستگاه قضایی مبنی بر برخورد سخت با هرگونه قاچاق موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان استان در پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان موفق شدند ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان را متلاشی کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا ماموران با توقیف ۲ فروند شناور و یک دستگاه موتورسیکلت، هزار و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کرده و سه نفر قاچاچی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد مرزبانی هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن بیان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان درنقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها