آگهی مزایده نوبت دوم اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس



اجرای احکام  حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل ‌
نظریه کارشناسی : 
نشانی: بندرعباس بازار لاریها ،‌لاین تجارت 5 -  مغازه تعمیرات ساعت نیک 
- مورد بازدید عبارتست از یکباب مغازه تحت عنوان مغازه تعمیرات نیک به مساحت داخلی حدود 70 / 8 مترمربع که در قسمت فوقانی آن نیم طبقه با پوشش  کامل اجرا شده است .پوشش کف آن سرامیک و دیوارها از کاغذ دیواری و سقف کاذب و دارای انشعاب برق تک فاز می باشد.
-خواهان محترم (محکوم له)درخواست تعیین قیمت سرقفلی مغازه به نرخ روز دارد.
باعنایت به  مراتب فوق و مشخصات ذکر شده و با در نظر گرفتن : مساحت ،قدمت ،‌دسترسی ها ،‌موقعیت ،‌ارزش و بافت منطقه ای و شرایط بازار املاک و مستغلات ، با صرفنظر از احراز مالکیت و انتساب آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی و بدون در نظر گرفتن  هرگونه تعهدات ، دیون احتمالی و نداشتن منعی برای نقل و انتقال و حقوق مکتسبه ،ارزش سرقفلی ملک مورد نظر به مبلغ 000/000/080/18 ریال و به حروف مبلغ هجده میلیارد و هشتاد میلیون ریال جهت پایه مزایده برآورد و  اعلام می گردد . 
1- ارزش سرقفلی ملک مورد نظر به مبلغ000/000/080/18 ریال که به مبلغ /ریال ارزیابی و کارشناسی گردیده است.
اموال  متعلق به محکوم علیه رضا سمیعی شاد در قبال بدهی به محکوم له آقای ناصر فخاریان که به مبلغ 000/000/080/18 ریال ارزیابی و کارشناسی شده است با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی به فروش می رسد .
 1- فروش نقدی است حداکثر مهلت پرداخت بهاء سه روز  می باشد.
2 - کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3 - پیشنهاددهندگان باید قبلا 10% مبلغ ارزیابی شده  را به صورت سپرده نقدی به حساب سیبا تودیع و قبض سپرده را به این اجرا تحویل نماید.
 - اجرای احکام در قبال یا در  پیشنهادات مختار است.
 - مزایده در روز شنبه مورخ 11/09/1402 ساعت 10:00 صبح به صورت حضوری به عمل می آید و  برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. 
- در صورتی که برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید  مسئول کسر احتمالی قیمت و خسارتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که  بدوا از سپرده او استیفا میشود و برابر ذیل ماده 129 قانون اجرای احکام مدنی سپرده او پس از کسر هزینه مزایده بنفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاع بیشتر میتوانند به اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس چهارراه پردیس پشت خانه ژیمناستیک بعد از دانشگاله فنی و حرفه ای دخترانه فاطمه الزهرا مجتمع شوراهای حل اختلاف واحد اجرای احکام شعبه دوم مراجعه نماید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها