همزمان با افتتاح ۱۳ پاسگاه پلیس راه در سطح کشور؛

ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد به بهره برداری رسید



همزمان با افتتاح ۱۳ پاسگاه پلیس راه کشور، ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد افتتاح شد و به بهره داری کامل رسید.

        
به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در این مراسم، گفت: باتوجه به قدمت ساختمان پاسگاه پلیس راه بندرعباس حاجی آباد و قدمت بیش از 30 سال ساختمان یاد شده و در راستاي همكاري و هم افزايي با پليس راهور فراجا و ارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده‌اي در جهت ارتقاي امنيت راه‌ها بازسازی اساسی ساختمان پاسگاه پلیس راه مذکور از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

شرفی افزود: در کمتر از 1 سال بازسازی این پاسگاه با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال انجام و بهره برداری رسمی از ساختمان این پاسگاه آغاز می شود.

عباس شرفی تصریح کرد: در حال حاضر احداث 3 پاسگاه پلیس راه جدید و با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی در حال اجرا است و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

شرفی در توضیح دیگر موارد یاد شده گفت: احداث ساختمان جدید قرارگاه فرماندهی پلیس راه استان نیز با مساحت حدود 1000 متر مربع و در 3 طبقه در برنامه اجرایی این اداره کل است و مطالعات آن تکمیل شده و قبل از سال‌جاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

 وی ابراز اميدواري کرد: با احداث پاسگاه پلیس راههای جدید و افزایش امکانات در اختیار پلیس راه، شاهد ارتقاي ايمني و كاهش حوادث رانندگي در محورهای مواصلاتی و خدمات مطلوب به کاربران جاده ای باشيم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها