هیئت فوتبال هرمزگان برگزار کرد

دوره داوری درجه دو با حضور ۲۱ شرکت کننده



به همت هیئت فوتبال هرمزگان کلاس داوری درجه دو در بندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، کلاس داوری درجه دو با حضور ۲۱ داور درجه سه به همت هیئت فوتبال هرمزگان در سالن آموزش مجموعه هفت تیر بندرعباس با تدریس عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مراسم افتتاحیه این کلاس با حضور  اصغر معماری دبیر و
مراسم اختتامیه آن با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان، علی دریازاده و مهدی ایسینی زاده از پیشکسوتان داوری استان برگزار شد.
در  مراسم اختتامیه قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان پیرامون نقش داوران در مسابقات فوتبال مطالبی بیان کرد و گفت: از زمانی که شما لباس مقدس قضاوت را می پوشید باید حواستان به همه چیز باشد چون با این لباس از نظر شخصیتی هم شما دارای یک شخصیت دیگری می شوید.
وی بیان داشت: هیئت فوتبال همواره حامی داوران و کمیته داوران بوده و می باشد  و از تمامی کلاس های آموزشی و ارتقا حمایت کامل می کند.
در ادامه  عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال و ریئس دپارتمان داوری استان گفت:
برگزاری هر دوره آموزشی واقعا سخت است اما وقتی حمایت ریئس و مجموعه هیئت فوتبال را داشتی باشی می توان این دوره را به راحتی برگزار کرد.
وی بیان داشت: شما داورانی که وقت خود را گذاشته اید و در این دوره آموزشی شرکت کرده اید باید از این پس تلاش کنید از این که هستید بهتر و موفق تر شوید.
مدرس آمادگی جسمانی این دوره  کوروش شعبانی بود.
در برگزاری این دوره داوری درجه دو هیئت فوتبال هرمزگان،  واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان،  سرپرست مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس و علی اکبر سحر خیز همکاری داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها