استاندار هرمزگان:

وضعیت ورودی‌ و خدمات شهری بندرعباس ساماندهی شود



 استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه وضعیت ورودی‌ها، ترافیک و خدمات شهری بندرعباس مناسب نیست، گفت که این شرایط باید ساماندهی و زیباسازی شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی عصر جمعه به همراه شهردار بندرعباس در بازدید از پروژه های عمرانی شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: پروژه‌های مهم مانند پل پیامبراعظم (ص) که نقش بسزایی در بازشدن گره ترافیکی غرب بندرعباس دارد، پیشرفت مناسبی دارد و امیدواریم بر اساس قولی که شهردار داده تا پایان امسال به پایان برسد.

وی ادامه داد: پل‌های مختلفی نیز در شهر بندرعباس در حال احداث است که زمان اتمام همه آنها تقریبا بین چهار ماه تا یک سال زمان می برد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح‌ کرد: برای ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس کارهای درخشانی آغاز شده و طراحی لازم برای ورودی هوایی (فرودگاه بندرعباس) نیز آغاز شده و محوطه فرودگاه در حال بازسازی است.

وی اظهارداشت: ساماندهی محوطه ایستگاه راه‌آهن دچار زمان شده و تلاش خواهیم کرد این طرح را سریعتر به پایان برسانیم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های دیگری نیز در حوزه‌های احداث ماریناها و گردشگری دریایی در بندرعباس داریم که با سرعت مناسبی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان همچنین یادآورشد: در راستای ساماندهی و زیباسازی بندرعباس، ورودهای شهر در حوزه جاده‌ای، ریلی، دریایی، هوایی و ترمینال مسافربری اقدام می‌شود.

دوستی در پایان بازدیدها گفت: بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان هرمزگانی است از این رو با وجود اعتقادی که به توسعه متوازن استان داریم باید به بندرعباس از این حیث نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

بازدید از پروژه‌های پل بزرگ و تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم و پارک این شهرک بازدید از روند اجرایی طرح بازآفرینی محله اسلام آباد و روند آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح پارک پنج هکتاری در این محله و بررسی ابعاد پروژه پارک ارمغان مالیات که در ورودی شهر بندرعباس محدوده میدان دفاع مقدس در حال اجرا است از دیگر برنامه‌های مورد بازدید و بررسی استاندار هرمزگان بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها