باز هم افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان هرمزگان؛

کسب مقام اول استانی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی توسط مدیر مرکز پیش دبستانی استثنایی ایوب



مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت:« بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش زبان اشاره، دوم آذرماه برگزار شد و «نساء ترابیان»، مدیر مدرسه پیش دبستانی استثنایی ایوب بندرعباس مقام اول استانی این جشنواره را کسب کرد».
«محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب رتبه نخست استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش زبان اشاره توسط نسا‌ ترابیان، مدیر مرکز پیش دبستانی استثنایی ایوب شهرستان بندرعباس خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد:« دانش آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون، بیش از ۱۰۰ مقام برگزیده در جشنواره‌های ملی و بین المللی را کسب کرده‌اند که جای بسی افتخار است که دانش آموزان و فرهنگیان استان در همه جشنواره‌ها و مسابقات کشوری خوش می‌درخشند».
وی اضافه کرد:« بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال با رویکرد مردمی سازی قصه‌گویی و شعار «با قصه لبخند بسازیم» نام‌گذاری شده که مرحله بین‌المللی آن همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد و نگاه و زاویه دید جدید، امیدآفرینی، لبخند، ایمان و الهام‌آفرینی از رویکردهای ارزش‌گذاری قصه‌ها در این دوره از جشنواره مرحله استانی بود».

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها