آغاز مولدسازی در هرمزگان از استانداری و فرمانداری‌ها/ مولدسازی صرف توسعه زیرساخت‌های استان خواهد شد



استاندار هرمزگان گفت: مولدسازی را از استانداری و املاک فرمانداری‌ها آغاز کردیم تا راه مشارکت در مولدسازی برای بقیه دستگاه‌ها نیز باز شود و لازم است که فرمانداران نیز به جد در این حوزه ورود کنند.

        

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در هرمزگان در بررسی روند فروش ساختمان استانداری قدیم هرمزگان با تاکید بر لزوم تفکیک این اراضی، اظهار کرد: پول حاصل از فروش ساختمان قدیم استانداری نباید به وزارت کشور برود بلکه باید این پول صرف توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات استان شود.

وی بیان کرد: با اعتبار حاصل از فروش این ملک می‌توانیم پروژه‌های آبرسانی استان را تکمیل کنیم و محور بندرلنگه به پارسیان را به سرانجام برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با تاکید بر مولدسازی ساختمان قدیم فرمانداری‌های میناب، حاجی‌آباد و بندرخمیر تصریح‌کرد: مولدسازی را از استانداری هرمزگان و املاک فرمانداری‌ها شروع کردیم تا راه مشارکت در مولدسازی برای بقیه دستگاه‌ها نیز باز شود از این رو لازم است فرمانداران نیز به جد در این حوزه ورود کنند.

دوستی تصریح‌کرد: با اعتبارات مولدسازی باید پروژه تعریف شود و نباید اجازه داد که چنین منبعی صرف پرداخت طلب پیمانکاران شود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در طرح مولدسازی گفت: منابع حاصل از مولدسازی صرف توسعه زیرساخت‌های استان خواهد شد.

در این نشست، مولدسازی املاک مازاد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شیلات، بهزیستی، پارک علم و فناوری، اداره‌کل آموزش وپرورش، شرکت تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، جهادکشاورزی و آب منطقه‌ای هرمزگان بررسی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها