در محله سورو بندرعباس رخ داد

سوختگی ۹ نفر درپی انفجار و حریق گاز پیک‌نیکی



9نفر اعضای یک خانواده براثر انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در بندرعباس دچار سوختگی شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، این افراد از سن 2 ماهه تا 38 ساله در منزل مسکونی در محله سورو بودند که ساعت حدود 21 شنبه چهارم آذرماه جاری براثر نشت گاز از سر شعله سیلندر پیک‌نیک در آشپزخانه  مصدوم شدند. یکی از خانم‌ها قصد داشت با  روشن کردن پیک‌نیک، غذایی بپزد  که  این حادثه تلخی رخ داد.مصدومان که صاحب‌خانه و مهمان بودند به علت سوختگی  8 تا 60درصدی در بخش سوختگی  بیمارستان شهید محمدی بستری شدند. دو نفر آن‌ها پس از درمان ترخیص شدند. دو نفر از مصدومان (مادر و دختر) به علت شدت جراحات و وخامت حال، در بخش اورژانس تحت مداوا قرار دارند  مقرر است آن‌ها برای درمان  به یزد یا  شیراز منتقل شوند

عبد المهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این خصوص گفت: ساعت 20 و 53 دقیقه شنبه گذشته مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی خبر انفجار در منزل مسکونی واقع در محله سورو را دریافت کرد.وی بابیان اینکه حادثه در بلوار دانشمند جنب مسجد جامع محله سورو رخ‌داده است افزود: به‌محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم های عملیاتی از ایستگاه‌ شماره ۷ به محل اعزام شدند.حسین پور علت این انفجار  را نشت گاز از سر شعله سیلندر  پیک نیک اعلام کرد .

گفتنی است : در این حادثه  دختر یک ماهه دچار  19 درصد ، دو پسر 3 ساله دچار  8 و 3درصد، دو دختر14 و 19 ساله با 19 و 8درصد، خانم های 24 ساله و 25 ساله  12 و 10 درصد و همچنین خانم های  35 ساله  با 10درصد  و 38 ساله با 60درصد دچار سوختگی شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها