به مناسبت روز معلم؛

به صورت کاروان سپاس معلم در شهرستان خمیر از فرهنگیان تقدیر به عمل آمد



صبح امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت روز معلم، فرماندار شهرستان خمیر،فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش پرورش خمیر و جمعی از مسئولین شهرستان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در قالب کاروان سپاس معلم در مدرسه نمونه دولتی متوسطه اول مرحوم عبدالحمید آزمایش شهر بندرخمیر حضور یافته و با فرهنگیان دیدار واز مقام معلم تقدیرنمودند.


به گزارش صبح ساحل، «میرهاشم خواستار»، فرماندار شهرستان خمیر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیداستاد مرتضی مطهری وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای فرهنگی و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم،گفت: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خواستار افزود؛ در تاریخ پرافتخار این سرزمین اسلامی معلمین درخط مقدم تحقق امورات فرهنگی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب در جهت رشد و توسعه امور فرهنگی کشور تلاش می نمایند.


لازم به ذکراست در طرح کاروان سپاس معلم جمعی از مسئولین شهرستان وکارکنان اداری در مدارس سطح شهرستان حضور یافته و به نوبه خود با تقدیم گل، شیرینی و پیام تبریک از تمامی معلمان زحمت‌کشی که به هر نحوی در ساختار آموزش و پرورش مشغول خدمت رسانی به آینده سازان ایران اسلامی بوده تشکر و قدردانی نمودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها