آگهی مزایده( نوبت دوم ) اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس



اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل 1/خودرو پیکان وانت تیپ 1600 مدل 1385 رنگ سفید بشماره شاسی 3796 که بمبلغ 000/000/370 ریال ارزیابی و کارشناسی گردیده و فعلا نزد امین نگهدار ی می شود.
اموال متعلق به محکوم علیه عادل ارزه گر در قبال بدهی به محکوم له عباس رگوی که به مبلغ 668.360.577 ریال ارزیابی و کارشناسی شده است با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی به فروش می رسد.
1-فروش نقدی است حداکثر پرداخت بهاء سه روز می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3- پیشنهاد دهندگان باید قبلا 10% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب سیبا نزد بانک ملی شعبه مجتمع قضایی شهید بهشتی بندرعباس تودیع و قبض سپرده را به این اجرا تحویل نمایند.
4- اجرای احکام در قبول یا رد  پیشنهادات مختار است.
5- مزایده در ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخه 12/09/1402  به صورت حضوری به عمل می آید و برنده کسی  است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
6-در صورتی که برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که بدوا از سپرده او استیفای 
می شود و برابر ذیل ماده 129 قانون اجرای احکام مدنی سپرده او پس از کسر هزینه مزایده بنفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد .متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس واقع در چهارراه پردیس خیابان نوروز پشت خانه ژیمناستیک اجرای احکام شورای حل اختلاف  بندرعباس مراجعه نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها