اطلاعیه فرمانداری بندرعباس؛

6 جایگاه جدید توزیع سیلندر گاز مایع راه‌اندازی می‌شود



معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس در رابطه با وضعیت ساماندهی سیلندر گاز مایع از راه اندازی ۶ جایگاه جدید توزیع سیلندر گاز مایع در شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حمزه زرنگاری»، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس در حاشیه بازدید از جایگاه های عرضه سیلندر گاز مایع در شهر بندرعباس گفت: جهت تسهیل در دسترسی آسان شهروندان به گاز مایع ۶ جایگاه جدید توزیع سیلندر راه اندازی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، هنوز مکان مشخصی برای جایگاه‌ها درنظر گرفته نشده است.

وی دریافت هرگونه فرآورده های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده های نفتی (سامانه سدف ) به صورت الکترونیکی دانست و افزود: کسانی که تا به حال نتوانسته اند ثبت نام خود را در سامانه سدف کامل کنند هر چه سریعتر برای دریافت گاز مایع خانگی به صورت یارانه ای اقدام کنند.

زرنگاری با اشاره به اینکه هر خانواده در ماه می‌تواند 4 کپسول 11 کیلوگرمی گازمایع از سامانه سدف خریداری کند.تصریح کرد: سهمیه 44 کیلوگرمی هر خانوار در کارت بانکی عضو شبکه شتاب سرپرست خانوار ثبت می‌‎شود و با همین کارت بانکی می‌تواند سهمیه‌اش را از شرکت‎‌های موزع با قیمت مصوب( ۲۷۹۰۰ تومان) دریافت کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سدف شرط دریافت گاز مایع یارانه ای است ادامه داد: اصناف دارای مجوز نیز برای دریافت سیلندر گاز مایع به صورت یارانه ای پس از ثبت نام خود را در سامانه سدف و تأیید اداره صمت می توانند سهمیه ماهانه خود را دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها