کسب رکورد جدید در تعمیرات تجهیزات برای شرکت بتا:

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی



عملیات تعویض انرژی چین(Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره 14 بندر شهید رجایی با موفقیت و به شکل کامل در بزرگترین پایانه کانتینری ایران انجام شد.
         

                    
 به گزارش صبح ساحل، روابط عمومی شرکت بتاء، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق سیاست های رشد تولید و مقابله با شرایط متاثر از تحریم ها، مجموعه تیم فنی شرکت بتاء با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از توانمندی داخلی در بسیاری از زمینه ها از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری به توفیقات قابل توجهی دست یافته است.
 آقای "محسن سلمانپور" خاطر نشان کرد: چنین رویکردی به ساخت و ارتقاء مکانیزم های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری همچون جرثقیل های تخلیه و بارگیری کانتینر (گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی، خودباوری و اتکاء به خلاقیت جوانان غیور و متعهد شرکت بتاء باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.
وی اظهار داشت: بر همین اساس، پروژه تعویض انرژی چین وکابل کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری کرین شماره 14 در بزرگترین پایانه کانتینری ایران، با رکورد جدید 17 روز کاری و در ارتفاع 50 متر از سطح زمین با موفقیت به پایان رسید.
این مقام مسئول اعتبار اجرای پروژه جرثقیل ابر سازه یکهزار و 700 تنی را رقمی بالغ بر 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع، این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی طی یک هزار و 100 نفر ساعت کار به انجام رساندند.
 معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء گفت: در حال حاضر تمامی نگهداری ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی در شرکت بتاء انجام می شود.
 آقای سلمانپور افزود: انرژی چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری کرین های سوپر پست پاناماکس zpmc از اهمیت زیادی از لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها