مدیرعامل شرکت پالایش نفت در دیدار با فوتسالیست‌ها

با افتخار آفرینی شما مردم خوشحال هستند



فوتسالیست‌های پالایش نفت از پالایشگاه نفت بندرعباس بازید کردند.
به گزارش صبح ساحل، بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه پالایش نفت بندرعباس با حضور در پالایشگاه از این صنعت بزرگ‌ حامی ورزش قهرمانی و حرفه ای بازدید کردند. 
در ابتدا این بازدید مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس این تیم را امید مردم هرمزگان دانست و گفت: با افتخار آفرینی شما مردم خوشحال هستند و این بخشی از امید آفرینی در جامعه است که باید به ورزش بیشتر توجه شود. نامور با اشاره به جایگاه و افتخارات شرکت نفت بندرعباس در بین صنایع بزرگ کشور افزود: تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در فصل پیش رو باید در بین برترین های ایران قرار گیرد تا با بهرمندی از استعدادهای جوان هرمزگان در سال‌های آینده قهرمان شویم.
در ادامه رئیس هئیت مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس از دستاوردهای این صنعت بزرگ در حوزه مسئولیت های اجتماعی در دوره درخشان مدیریت فعلی این شرکت اشاره کرده و گفت: خدمت ارزنده این شرکت در ۱۰ سال گذشته نشان از همراهی و همسو بودن این صنعت ملی در جهت رشد و آبادانی ایران بوده است.
اسحاق جعفری ورود پالایش نفت بندرعباس به حوزه ورزش را با درایت و همت مدیرعامل این شرکت عنوان کرد و گفت: ورود در این عرصه کار بسیار ارزشمندی است که اکنون شاهد حضور بی شمار هواداران هرمزگانی برای تماشا مسابقات پالایش در لیگ برتر فوتسال کشور هستیم. 
در این بازید بازیکنان و کادر فنی از بخش های مختلف شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید و با مدیران حوزه های مختلف دیدار و گفت وگو کردند.
تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس با تساوی ارزشمند ۴-۴ برابر مس سونگون ورزقان با کسب ۲۲ امتیاز در پایان هفتم چهاردهم لیگ  برتر فوتسال باشگاه های کشور  در جایگاه پنجم جدول رده بندی  قرار گرفتند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها