رئیس هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد

در تمام شهرستان های استان فوتبال ساحلی بانوان را رونق خواهیم داد



مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران در بندرعباس برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل،  دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیئت، محمد احمدی زاده ریئس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس، حسن معماری رئیس کمیته آموزش هیئت، افراسیاب صادقی مدرس این دوره، مهدی جعفری مسئول کمیته فوتبال ساحلی و مربیان در سالن اداره بندر ودریانوردی شهید حقانی بندرعباس برگزار شد.
در این دوره پنج روزه ، ۱۹ نفر از مربیان استان‌ هرمزگان به صورت تئوری و عملی آموزش‌های مربوط به این دوره مربیگری فوتبال ساحلی را زیر نظرافراسیاب صادقی مدرس فدراسیون فوتبال فرا گرفتند.
در پایان مراسم اختتامیه مدرس فدراسیون فوتبال گفت: برای موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال ساحلی به داشتن مربیان مجرب و آموزش دیده است.
افراسیاب صادقی دراین مراسم به آخرین وضعیت رشته فوتبال ساحلی در کشور و استان هرمزگان اشاره کرد و افزود : باید از تمامی امکانات برای توسعه فوتبال ساحلی با همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان اجرایی و ورزشی استفاده شود. وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی در اصل رکن اصلی است که این دوره در بندرعباس برگزار شد و در آینده نقش مهمی در توسعه و موفقیت فوتبال ساحلی به خصوص در بخش بانوان استان هرمزگان دارد.
درادامه مراسم قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان گفت: مربیانی که دراین دوره شرکت کردند آموزش را جدی بگیرند وتنها اکتفا به این دوره نکنند و به دنبال پیشرفت و علم روز فوتبال باشند.
ریئس هیئت فوتبال هرمزگان بیان کرد: در رشته فوتبال ساحلی بانوان استان موففیت های زیادی در طول چند ساله اخیر کسب کرده اند که می توان قهرمانی و نایب تیم بانوان شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور نام برد و بنا داریم درتمام شهرستان های استان فوتبال ساحلی بانوان را رونق دهیم.
درپایان به مربیان شرکت کننده گواهی شرکت در دوره اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها