با حضور رئیس هئیت بسکتبال برگزار شد

قرعه‌کشی لیگ برتر باشگاه‌های هرمزگان



قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های هرمزگان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، با حضور نمایندگان تیم های حاضر در لیگ و مسئولان هیئت بسکتبال هرمزگان، قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های آقایان برگزار شد.
مهران شاهی، رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان در این آیین گفت : پس از این که در برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال هرمزگان مدت ها دچار رکود بود به همت هیئت جدید، لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان به زودی برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: حیف است که هرمزگان با پتانسیل های ورزشی بسیار ارزنده در رشته بسکتبال و پیشینه ای که بیش از ۱۵ سال قبل همواره در میان سه تیم برتر کشور بوده در سال های اخیر به رده بیش از سی ام  سقوط  کرده است.
شاهی گفت : با رویکردهای نوین و با تلاش همکاران در دور جدید فعالیت های هیئت بسکتبال به دنبال ایجاد انگیزه و رغبت در میان ورزشکاران هستیم تا باز هم به دوران اوج بسکتبال هرمزگان برگردیم و  شاهد درخشش مینی بسکتبال و رده جوانان باشیم.
وی با بیان این که بسکتبال هرمزگان نیاز به آموزش، هم افزایی و زیرساخت دارد، افزود: تقویت مربیان و داوران علاوه بر تقویت بسکتبالیست ها از اهم برنامه های هیئت بسکتبال هرمزگان به شمار می رود.
رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان خاطرنشان کرد: از برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش رقابت های بسکتبال در رده های مختلف است و با ایجاد تیم های جدید ارتقای انگیزه ورزشکاران را دنبال خواهیم کرد.
وی گفت : از آنجایی که یک تیم برای آقایان و یک تیم به بانوان بسکتبالیست هرمزگان در عرصه ملی اختصاص یافته است به دنبال اعزام بهترین تیم در رقابت ها هستیم و امیدواریم با آغاز به کار مجدد لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان هرمزگان درخشش استان در این رشته ورزشی را پس از سال ها شاهد باشیم.
در  آیین قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های هرمزگان مهران شاهی رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان، سعید غلامرضایی، دبیر هیئت و ترابی مسئول کمیته داوران و مسئول برگزاری لیگ امسال و نمایندگان تیم ها حضور داشتند که در گروه اول تیم های نفت ستاره خلیج فارس، ستارگان پدیده، استقلال قشم، آسا میناب، در گروه دوم تیم های اروند بندرعباس، شهریار بندرعباس، مهرونی لافت، منطقه آزاد کیش، در گروه سوم تیم های  استقلال بندرعباس، پاس بندرلنگه، آرش قشم، آرش میناب و در گروه چهارم تیم های  عملیات شش  گاز بندرعباس، ملوان بندرکنگ، شهر بسکتبال قشم، آنامیس میناب (مقاومت) با هم رقابت می کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها