سهمیه شیرخشک‌های رگولار در هرمزگان افزایش یافت



سرپرست معاونت غذا و داروی هرمزگان از  افزایش بسیار قابل توجه سهمیه شیرخشک‌های رگولار نان، ببلاک و آپتامیل استان هرمزگان در برنامه‌ی توزیع آذر ماه خبر داد.

          

حامد فلاح سرپرست معاونت غذا و داروی هرمزگان، امروز سه شنبه با  اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه شیرخشک‌های رگولار نان، ببلاک و آپتامیل در استان هرمزگان در برنامه‌ی توزیع آذر ماه افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد:  بدنبال پیگیری‌های مکرر و رایزنی‌های مستمر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، سهمیه شیرخشک‌های رگولار استان هرمزگان در برنامه توزیع آذر ماه بطور چشم‌گیری افزایش یافت.

بنابر این گزارش شیرخشک نان ۱ از ۱۵،۳۱۰ به ۳۰،۸۴۶ قوطی، نان ۲  از ۱۸،۹۲۰ به ۳۳،۴۰۲ قوطی، نان ۳ از ۲۱،۰۶۹ به ۳۴،۷۳۶ قوطی، ببلاک ۱ از ۱۱،۱۸۶ به ۱۷،۸۸۸ قوطی، ببلاک ۲ از ۱۲،۰۳۱ به ۱۹،۲۳۸ قوطی، ببلاک ۳ از ۱۴،۴۹۲ به ۲۳،۱۷۳ قوطی، آپتامیل ۱ از ۱۱،۰۵۳ به ۱۷،۶۷۴ قوطی، آپتامیل ۲ از ۱۲،۵۴۱ به ۲۰،۰۵۳ قوطی و آپتامیل ۳ از ۱۵،۴۳۰ به ۲۴،۶۷۴ قوطی افزایش سهمیه داشته است.

  فلاح افزود: با سهمیه‌ اعلام شده از طرف سازمان و نظارت بر انجام توزیع مناسب و مستمر از طرف معاونت، پیش‌بینی می شود استان در زمینه‌ توزیع شیرخشک‌های رگولار در آذر ماه با کمبود جدی‌ای مواجه نشود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها