رئیس اداره ورزش و جوانان بوموسی

هیئت تکواندو شهرستان عملکرد خوبی دارد



دوره ارتقا کمربند هنرجویان رشته تکواندو شهرستان بوموسی با حضور محمدعباسی، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، با حضور محمد عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بوموسی و مهری رئیس هئیت تکواندو شهرستان دوره  ارتقا کمربند هنرجویان تکواندو کار برگزارشد. عباسی متولی ورزش  شهرستان بوموسی گفت:  هنرجویان علاقمند مستعدی در سنین  نونهالان ونوجوانان  در رشته تکواندو در بوموسی  مشغول فعالیت رسمی زیر نظر هئیت تکواندو با حضور  مهری رئیس هئیت تکواندو  که از مربیان برجسته دارای مدرک معتبر از استان و کشور در این رشته می باشند در حال فعالیت هستند.


وی  عنوان نمود:  امروز ما شاهد نخستین ارتقا کمربند تکواندو کاران  در شهرستان می باشیم و امیدواریم که رشته تکواندو شهرستان بوموسی در سطح استان و کشور  بدرخشد.


رئیس اداره ورزش و جوانان بوموسی با اشاره به  نقش هیئت های ورزشی شهرستان در گسترش ورزش  گفت: یکی از هئیت های ورزشی که توانسته باوجود شرایط جزیره  نیمه دوم سال را خوب استارت فعالیت بکند هئیت تکواندو می باشد. عباسی  تصریح نمود: با وجود این که در نگاه کلی در شهرستان در رشته تکواندو  جا برای کار بسیار است اما به دلیل کمبود ها و محرومیت های موجود نگاه ما و هئیت تکواندو باید به سمت استان معطوف شود.
وی افزود: با وجود پتانسیل و استعدادهای این رشته در شهرستان، تکواندو شهرستان بوموسی  می تواند خود را در شهرستان ارتقا و آماده حضور در ليگ استانی کند.


در ادامه  مهری مربی و رئیس هیئت تکواندو بوموسی بیان داشت : تکواندو کاران افزود: در این طرح تکواندوکاران توانستند از قرمز به مشکی افتخاری، از آبی به قرمز افتخاری  و از سفید به زرد ارتقاء کمربند  پیدا نمایند.  وی تصریح نمود: آیتم های مختلفی را هنرجویان  برای ارتقا  این کمربندها پشت سر نهادند که ماحصل این تلاش ها  ارتقا هنرجویان نامبرده بوده است.


مهری گفت : تکواندوکاران در روز آزمون همه ی آیتم‌های مورد نظر را امتحان داده و هنرجو محمد جواد زارعی از قرمز به مشکی افتخاری، علی رضا صالحی از  آبی به قرمز افتخاری، محمدرضا رئیسی پور، محمد حسین غلامی، محمد ماهان زارعی، امیرحسین نمکپور از سفید به زرد ارتقاء کمربند  پیدا نموده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها