لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های هرمزگان

شاهین مهر رودان در هفته دوم جشنواره گل به راه انداخت



هفته اول و دوم  لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار شد.
   
   
به گزارش صبح ساحل، مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های هرمزگان با حضور ۱۵ تیم در دو گروه شرق و غرب در حال برگزاری است.
در هفته اول این مسابقات در گروه غرب سایپا  بندرلنگه در خانه با یک گل مغلوب شهدا قائم بندرعباس شد.عبدالحسین مرادی برای شهدا قائم گلزنی کرد.
هرنگ جوان  در  بستک با دو گل به سدار بندرخمیر باخت. امیرمحمد محمدی مهر و عبدالرحمن درآینده برای سدار بندرخمیر گلزنی کردند. وحدت رویدر با تک گل مصطفی در زاده تیم‌ آرمان کیان ساحل  را با شکست راهی بندرعباس کند. 
در هفته نخست در گروه غرب تیم  امید توحید قشم استراحت داشت.‌
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جوانان استان در گروه شرق ، خلیج فارس میناب و شاهین مهر رودان یک یک مساوی شدند. امیر کریمی برای خلیج فارس و برای شاهین مهررودان ، حسین بهرامیان گلزنی کرد.
خواجه عطاء بندرعباس در ورزشگاه خانگی خودش دو بر یک بازی را به آبفا بندرعباس واگذار کرد. امیررضا آبکار برای خواجه عطاء و برای  آبفا بندرعباس محمد نبیل سلیمانی و حمیدرضا برخورداری گلزنی کردند. 
اروند سورو و ستارگان سدید بندرعباس بدون گل مساوی شدند. کنعان میناب با چهار گل امیرزارعی، گل بخودی مدافع حریف، مهدی سالاری و محمد پورجعفر نژاد تیم شاهین هشبندی را برد.
 در  هفته دوم لیگ برتر فوتبال جوانان استان در گروه غرب، سدار بندرخمیر و امید توحید قشم بدون گل مساوی شدند.  شهدا قائم بندرعباس با یک گل که سام پژدم به ثمر رساند بازی را به هرنگ جوان واگذار کرد.‌ آرمان کیان ساحل در زمین ملوان بندرعباس چهار بر یک بازی را به سايپا بندرلنگه واگذار کرد. تک گل آرمان کیان را امیرحسین روشی و گل های سایپا بندرلنگه کاظم آذربادگون سه گل و علیرضا رودانفر به ثمر رساندند. در هفته دوم در گروه غرب وحدت رویدر استراحت داشت.  در دیدارهای گروه شرق آبفا بندرعباس چهار بر دو خلیج فارس میناب را برد. امیرحسین فارس هتریک کرد و  محمد کاظم زارعی یک گل برای آبفا زدند. دو گل تیم خلیج فارس میناب  را عابدین ذاکری و محمد داوری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.خواجه عطاء در زمین اختصاصی خودش دو بر یک بازی را به اروند سورو واگذار کرد. جلیل نورزهی برای خواجه عطاء و  برای اروند سورو بندرعباس گل به خودی مدافع حریف  و طلحه ملک اسماعیلی گلزنی کردند. شاهین هشتبندی در ورزشگاه شهید امینی میناب با دو گل مغلوب ستارگان سدید بندرعباس شد. امیررضا عباس زاده و امیرحسین ذاکری نژاد برای ستارگان سدید گلزنی کردند‌‌. شاهین مهر رودان در یک بازی پر گل پنج‌ بر دو کنعان میناب را  شکست داد. مجتبی راستین دبل کرد و امیرحسین عسکری، حسین بهرامیان و یاسر حسین نسب هر کدام یک گل به ثمر رساندند. برای کنعان میناب میلاد مرادیان و محمد پورجعفرنژاد گلزنی کردند.‌
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها