رکورد گیری مسابقات تیراندازی

نفرات برتر آقایان و بانوان معرفی شدند



رکورد گیری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور به میزبانی هئیت تیراندازی هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، از سوی هيئت  تیراندازی استان هرمزگان مسابقات رکورد گیری قهرمان کشوری با حضور  شهرستان های  بندر عباس ، میناب ، حاجی آباد و باشگاه  پالایش نفت ، بنیاد شهید ، منطقه یکم ، فراجا ، تختی ، حجاب ، شرکت آب صفه ،ستاره نفت خلیج فارس و فولاد هرمزگان در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.


در رشته تفنگ بادی، شهریار داوری نژاد از باشگاه پیامبر اعظم اول شد. محمد منصور بحرینی از  باشگاه حجاب در مکان دوم ایستاد و محمد صمدی از پالایش نفت بندرعباس سوم شد. در رشته تپانچه بادی پوریا کوشکی از فراجا ، حسین شادزی از شرکت آب صفه و امیر محمد شهسواری از شهرستان  حاجی آباد اول تا سوم شدند.


در رشته تفنگ بادی بانوان ستایش عباسلواز بنیاد شهید اول شد. مهناز روحی از پالایش نفت بندرعباس در مکان دوم و زهرا اسلامیان فر از ستاره نفت خلیج فارس در مکان سوم قرار گرفت. در رشته تپانچه بادی بانوان،  سامیه یاسی از فولاد عنوان قهرمانی را کسب کرد.


پرستش عباسلو از بنیاد شهید دوم و سمیه عبداللهی از باشگاه تختی در مکان سوم قرار گرفت. عباسلو  سرداوری این مسابقات را بر عهده داشت و داوران این مسابقات خاکساری و عالی پور بودند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها