قاچاقچیان نفت‌گاز و روغن در هرمزگان نقره داغ شدند



 مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۴هزار و ۲۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش سه میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ۲۲۰۰ لیتر روغن صنعتی قاچاق خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، کیومرث حسن پور شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: شعبه ششم تعزیرات حکومتی بندرعباس به تخلف قاچاق ۱۴هزار و ۲۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش سه میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ۲۲۰۰ لیتر روغن صنعتی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال رسیدگی کرد. در مجموع متهمان پرونده به پرداخت ۵۷ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: شعبه یادشده با توجه به مدارک موجود در پرونده، قاچاق نفتگاز و روغن صنعتی را محرز و علاوه بر ضبط نفتگاز کشف شده، هر کدام از متهمان ردیف اول تا سوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و متهمان ردیف چهارم و پنجم را به پرداخت ۸۱۴ میلیون و ۶۶۸ هزار ریال جریمه نقدی بابت قاچاق نفتگاز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان ادامه داد: این شعبه همچنین در خصوص قاچاق روغن صنعتی علاوه بر ضبط این کالا، هر یک از متهمان ردیف اول تا سوم را به چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی یادآورشد: ماموران یگان تکاوری بندرعباس، پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی بندرعباس ارسال کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها