شرکت تعاونی مسکن دانشگاهیان علوم پزشکی استان هرمزگان آگهی مزایده فروش زمین



شرکت تعاونی مسکن دانشگاهیان علوم پزشکی استان هرمزگان به شماره ثبت ۳۸۲۹ به استناد مصوبه مجمع عمومی شرکت تعاونی در نظر دارد نسبت به فروش یک قطعه زمین به مساحت ۱۸۴۳ متر مربع با سند تک برگ و با کاربری تجاری مطابق با مشخصات پلاک ثبتی ملک به شرح مندرج در اسناد مزایده با شرایط و وضع موجود ملک به آدرس ،بندرعباس بلوار امام ،خمینی بین چهارراه نخل ناخدا و بیمارستان کودکان پلاک یک مجتمع مسکونی بعثت از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ 01/۱۰/1402 به مدت یک ماه اقدام نماید.
لذا بدینوسیله از متقاضیان دعوت میگردد نسبت به دریافت اسناد مزایده با در دست داشتن رسید واریز مبلغ ده میلیارد ریال تضمین شرکت در مزایده که به حساب شماره ۴۲۰۲۲۰۲۹۲۲۳۹ شرکت تعاونی مسکن دانشگاهیان علوم پزشکی استان هرمزگان نزد بانک مسکن شعبه گلشهر بندرعباس یا معادل آن ضمانت نامه بانکی به محل دریافت اسناد مزایده و بازگشایی پاکات مزایده واقع در بندرعباس میدان ۹ دی انتهای کوچه امامت ۵ پروژه ویلاسر (دفترشرکت تعاونی) مراجعه نمایند.
کلیه هزینه‌ها و کسورات قانونی از جمله عوارض و مالیات‌های مترتب در مزایده و نقل و انتقال حق الزحمه کارشناس، هزینه چاپ آگهی و سایر هزینه‌ها بدون حق مطالبه از فروشنده برعهده برنده مزایده می باشد. تحویل و انتقال سند مالکیت پس از دریافت کل بهاء امکان پذیر می‌باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها