اتمام تعمیر شکستگی خط انتقال آب در بندرعباس؛ همچنان آب به برخی از مردم نرسیده است!



به دنبال شکستگی خط انتقال از آب‌شیرین‌کن صد هزار متر مکعبی به شهر بندرعباس و انجام تعمیرات این خط، آب آشامیدنی در مناطقی از شهر بندرعباس از ۲۰ آذر دچار قطعی یا افت فشار شد. پس از قطعی دو روزه آب در بخشی از شهر بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد که امروز آب تمامی سطح شهر بندرعباس وصل می‌شود. این درحالی است که چندین ساعت پس از این اعلام این خبر همچنان در برخی محلات آب قطع است و مردم نسبت به این موضوع بسیار گلایه دارند.

  

به گزارش صبح ساحل، صبح امروز، مدیر عامل آبفا هرمزگان گفت: بامداد امروز کار تعمیرات شکستگی این خط انتقال آب به اتمام رسیده و در حال حاضر آب وارد مخازن داماهی (مخازن مادر) شهر بندرعباس می‌شود و هنگامی‌که سطح آب موردنظر به میزان کافی بالا آمد پمپ‌ها روشن می‌شوند و آب شهر به حالت عادی بازمی‌گردد.

اما واقعیت این است که بسیاری از شهروندان بندرعباس در پیام‌هایی به صبح ساحل از تداوم قطعی آب، ساعت‌ها پس از اطلاعیه آبفا خبر داده‌اند.

قطعی آب شهروندان را بسیار با مشکل مواجه کرده است و این موضوع نیازمند پیگیری جدی مسئولان است نه صرفا دادن وعده‌هایی که چندان اطمینانی برای تحقق آن‌ها وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها