ناعادلانه بودن سرانه فضای آموزشی هرمزگان / فضای آموزشی کمتر از 4 متر برای هر دانش آموز در بندرعباس


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز کشور در رابطه با سرانه آموزشی هرمزگان گفت: سرانه آموزشی در این استان ناعادلانه است و بندرعباس زیر 4 متر به ازای هر دانش آموز فضای آموزشی دارد.

 

به گزارش صبح ساحل، گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بندرعباس با حضور " حمیدرضا خان محمدی " رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز و با هدف برنامه‌ریزی و تسهیل دست یابی به اهداف سازمانی و ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران به میزبانی مهدی باوقار، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس و تجهیز مدارس هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

 

صالحانی، در حاشیه این نشست به تراکم ناعادلانه در سرانه فضای آموزشی در هرمزگان اشاره کرد و گفت: بندرعباس سرانه فضای آموزشی ان زیر عدد 4 مترمربع برای هردانش آموز است ؛ اما در بشاگرد این عدد به بالای 9 می رسد که از حد استاندارد بالاتر است. پس درخواست جدی از همکاران در ادارات نوسازی مدارس کشور، خیرین عزیز و گرامی را  برای احداث پروژه های خود، به جاهایی که سرانه آموزشی  پایین تری دارند هدایت کنند.

گفتنی است که در سند تحول بنیادین سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۸.۳ مترمربع تعریف شده است و متوسط این رقم امروز در کشور ۵.۲ مترمربع است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها