لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک

دو پیروزی و یک مساوی در هفته اول رقم خورد



سوت مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک با حضور شش تیم  به صدا در آمد.

به گزارش صبح ساحل، رئیس هیئت فوتبال شهرستان جاسک گفت : مسابقات  لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک با شرکت شش تیم  زیر نظر هئیت فوتبال این شهرستان شروع شد.


احمد ارجمند  رئیس هیئت فوتبال جاسک بیان داشت:  طبق تقویم هیئت فوتبال مسابقات لیگ برتر بزرگسالان شهرستان را با شرکت شش تیم آغاز کردیم.


وی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات رقابت سالم و‌جوانمردانه  و شناخت استعداد های فوتبال شهرستان و معرفی قهرمان به مسابقات استان می‌باشد.  احمد ارجمند اظهار داشت: نظم و انضباط  از برنامه های این هئیت می‌باشد و  به تمامی  کمیته ها و اعضای هیئت گفته ایم که  مسابقات لیگ شهرستان  برند فوتبال هر شهرستان می‌ باشد پس تمام توان خود را بکار ببندید
تا این لیگ به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 


وی گفت: کمبود و مشکلات همیشه وجود دارد ولی سعی کنیم از همین امکانات کم بیشترین بهره را ببریم.  
رئیس هیئت فوتبال جاسک بیان داشت: از مدیر کل ورزش وجوانان استان در خواست دارم تا هر چه سریعتر نسبت به تعویضی فرش چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک اقدام و همکاری نمایید.


این چمن کیفیت ندارد و در خواست مربیان وجامع فوتبال شهرستان این است که  اداره کل ورزش وجوانان  برای این کار پیش قدم باشد.
رئیس هیئت فوتبال جاسک از همکاری فرماندار ،  رئیس اداره ورزش وجوانان،  فرماندهی  بسیج  بهداشت و  درمان، دادستان و ادارات شهرستان که از ورزش جاسک حمایت می کنند تشکر کرد.


در هفته اول حجت‌الاسلام والمسلمین علی امامی دادستان جاسک از بازی آخر هفته بین تیم های امید شهرداری و ملوان. بحل دیدن کرد و از چند نفر از پیشکسوتان فوتبال جاسک تجلیل و تکریم کرد. دادستان جاسک در حاشیه  این بازی گفت:  خیلی علاقمندم از نزدیک با ورزشکاران  پیشکسوتان فوتبال و تمام رشته های ورزشی  ملاقات کنم. و توفیقی حاصل شد به اتفاق رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک از مسابقات فوتبال لیگ برتر دیدن کنم. 


وی گفت: از شهر جاسک تا روستاهای بخش لیردف و مرکزی سرشار از استعداد ورزشی فوتبال و تمام رشته می‌باشد. دادستان جاسک بیان داشت: مطمن باشید از  ورزش و جامعه ورزش شهرستان جاسک حمایت خواهم کرد و از رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک می خواهم  مهمترین نیاز های تیم های ورزشی و هیئت های ورزشی جاسک را به اینجانب تحویل دهد.


وی گفت:  تقویت  سیستم روشنایی استادیوم ورزشی شهید لشکری و تعویض فرش چمن را از طریق متولیان ورزش استان پیگیری خواهم کرد و نتیجه را به جامعه ورزش اعلام خواهم کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی امامی دادستان جاسک بیان داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از قشر جوان ورزشکاران همه دستگاه‌ها و شرکت های موجود کمک کنند چون مبارزه با آسیب های اجتماعی تنها  کار دستگاه ورزش نیست و همه باید کمک کنند تا  آسیب های اجتماعی  کاهش پیدا کنند.


در هفته اول لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک بازی تیم های ذوالفقار و اروند یک  یک مساوی شد. طوفان  بونجی دو بر یک دریا دلان را برد و ملوان بحل دو بر یک  امید شهرداری  یکبنی را شکست داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها