اختلال در جایگاه‌های سوخت/ سهمیه کارت های عرضه سوخت شخصی محفوظ است



طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ساعاتی پیش اختلالی در برخی جایگاه های عرضه سوخت کشور به وجود آمده و سوختگیری در این جایگاه‌ها به صورت دستی و آزاد انجام می‌شود.

         

 سهمیه کارت های عرضه سوخت شخصی محفوظ است

 وزارت نفت ایران اعلام کرد : گروه هکری صهیونیستی گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه‌های سوخت در ایران را بر عهده گرفته است .

«جلیل سالاری» معاون وزیر نفت گفت: پیش بینی می شود تا اواخر وقت امروز این مشکل برطرف شود. مجاری عرضه تدریجا بصورت آفلاین درحال فعال شدن هستند فعلاً بنزین با نرخ سه هزار تومان بدون کارت سوخت عرضه می شود سهمیه کارت های عرضه سوخت شخصی محفوظ است.

 

«احمد سالاری‌ فر» مدیرمنطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در این مورد گفت: « در کل استان 168 جایگاه سوختگیری در استان وجود دارد؛ تعداد جایگاه‎های غیرفعال شده هنوز دقیقا اعلام نشده اما از تعداد ١۶٠ جایگاه عرضه سوخت غیرفعال شده در هرمزگان سی و هشت جایگاه با تلاش همکاران فنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان به چرخه خدمتگزاری بازگشت همچنین از این تعداد ١٣ جایگاه به سامانه بدون مشکل متصل است بقیه جایگاه های غیر فعال در استان به صورت دستی در حال فعال شدن هستند».

 

هیچ تغییر قیمت سوختی نداریم

 مدیرمنطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: « شهروندان توجه داشته باشند افرادی که نیاز به سوخت‌گیری دارند از جایگاه‌‌های فعال شهر بندرعباس استفاده کنند همچنین توجه داشته باشند هیچ تغییر قیمت سوختی نداریم و افرادی که نیاز به سوختگیری ندارند فعلا تا حل این مشکل از مراجعه به جایگاه‌ها خودداری کنند». 

وی افرود: «تعداد 13 جایگاه فعال در استان وحود دارد که به سامانه وصل هستند و به طور عادی سوختگیری در آنها انجام می‌شود با این حال در جایگاه‌هایی که از دسترس خارج شده‌اند؛ سوختگیری به صورت بدون کارت و بنزین 3هزارتومانی انجام می‌شود.

   

اسامی 40  جایگاه فعال هرمزگان اعلام شد

 احمد سالاری‌فر‌ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد:  ۳۹ جایگاه از ۱۶۰ پمپ بنزین هرمزگان، فعال و وارد مدار شد.

به گفته وی، هم اکنون در شهر بندرعباس جایگاه‌های بلال، چهارراه استادیوم خلیج‌فارس و پارک جنگلی به صورت سامانه‌ای فعال شده‌اند و پمپ بنزین‌های ترنج و شهید داج (میدان اسکله شهید باهنر)به صورت دستی، سوخت عرضه می‌کنند.

 فهرست پمپ بنزین های فعال شده در سایر شهرستان ها بدین شرح است:

حاجی آباد: غربا
قشم: جایگاه روستای طبل، هنگام، گیاهدان و شهید راستی، صنایع نفت و حرا
میناب: جایگاه های یادگار پدر، آنامیس، دلفین ، ساحل مکران، امام آباد، دریا، آترا، سندرک
بندرلنگه: گارستانه، چاه مسلم، مقام، هرنگ، پدل و کمشک
جاسک: کرتی، کاشی، گتان، جاسک کهنه، سهران، بهل
کیش: ازناوه زاده، امیرماهان
جایگاه های جزایر بوموسی و لاوان

 این فهرست در حال کامل شدن است و با تلاش عوامل فنی شرکت، لحظه به لحظه تعداد پمپ بنزین هایی که به مدار بازمی گردند بیشتر می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها