معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جمع خیرین مدرسه ساز جزیره قشم؛

جهاد مدرسه سازی در هرمزگان در مسیر رشد و پیشرفت است/ افزوده شدن ۸۰۰ کلاس درس در استان



نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور حميدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، محمد قویدل، مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان و جمعی از خیرین نیک‌‌اندیش جزیره قشم در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان قشم برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، «حميدرضا خان‌محمدی»، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کار عظیم خیرین گفت: اگر جزیره قشم را به مانند انگشتری فرض کنیم، نگین زمرد آن خیرین هستند.


خان‌محمدی ادامه داد: بهترین جایگاه و مکان برای هزینه مدرسه است و هر نیت خیری که در این مسیر برداشته شود خداوند برکت آن را دوچندان می کند.


وی با مقایسه آمار سرانه دانش‌آموزی بعد از انقلاب و اکنون، اضافه کرد: بعد از انقلاب سرانه دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ مترمربع بود که حال به ۵.۲۸ مترمربع رسیده است که نشان از اقدامات ارزشمند نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.


خان‌محمدی گفت: در استان ۸۰۰ کلاس درس در یک بازه زمانی یکساله در بسته سفر ریاست محترم جمهوری اضافه شده است .
این مقام مسئول ادامه داد: استان هرمزگان در تمای زیرساخت‌ها، مسائل‌ آموزشی و پرورشی و... خوش درخشیده که نشان از تعامل بالای مدیران ستادی با جامعه است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اولویت ساخت پروژه‌های نیمه تمام گفت: با پای کار آمدن چهار ضلع نوسازی، خیرین، منطقه آزاد و استانداری؛ ان شاءالله ۴۰۰ کلاس درس قول داده شده ساخته شود.


حميدرضا خان‌محمدی اضافه کرد: ۲۰۰ مجتمع بزرگ در برنامه هفتم توسعه ساخته می شود که یک مجتمع آن در جزیره ی زیبای قشم می باشد.



برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها