در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته؛

نرم‌افزار «مدیریت هوشمند ترمینال کانتینری» رونمایی شد



در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، نرم‌افزار جامع خدمات مشتریان شرکت سینا و فاز اول نرم‌افزار مدیریت هوشمند ترمینال کانتینری رونمایی شد.

به گزارش صبح ساحل، در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، در غرفه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، رویداد رونمایی از نرم‌افزار مدیریت هوشمند ترمینال کانتینری با حضور مهدی پاک‌ذات، معاون برنامه، بودجه و نظارت بنیاد مستضعفان؛ رضا ایلاتی، مدیرعامل هلدینگ پایاترابر سینا و سعید جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات دريايی و بندری سینا برگزار شد.

نرم‌افزار مدیریت هوشمند ترمینال کانتینری که در غرفه شرکت سینا در نمایشگاه حمل‌ونقل رونمایی شد، قابلیت‌هایی از جمله برنامه‌ریزی اسکله، برنامه‌ریزی کشتی، برنامه‌ریزی یارد، برنامه‌ریزی گیت، مانیتورینگ اسکله و یارد، پشتیبانی کامل از فرآیندهای اسنادی، قابلیت صدور صورت‌حساب برای همه فرآیندهای عملیاتی و همچنین سیستم جامع گزارش‌های عملیاتی و اسنادی دارد.

علاوه بر آن، سیستم CRM جامع خدمات مشتریان این شرکت نیز ویژگی‌هایی همچون ارتباط با بنادر و ترمینال‌ها از طریق پنجره واحد، ارائه خدمات الکترونیکی به شرکت‌های کشتیرانی، ارائه گزارش‌ها و مانیتورینگ اسکله به سازمان بنادر و دریانوردی و ارائه همه خدمات الکترونیک به صاحبان کالا دارد.

  نرم‌افزار «مدیریت هوشمند ترمینال کانتینری» رونمایی شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها