لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

فانوس بندر تیاب، جبل بر شهرو، عالمین دمیلو و زاهد چاهو به پلی آف راه یافتند



در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی و پلی آف  مشخص شد.
به گزارش صبح ساحل، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان در گروه شرق تیم  فانوس بندرتیاب تنها تیم پیروز این گروه بود و در گروه غرب تیم های اتحاد دژگان،  طوفان کوخرد و عالمین دمیلو حریفان خود را شکست دادند.
در این هفته تیم‌ اتحاد روستایی جاسک که برای بقا در لیگ برتر می جنگد در خانه با یک گل مغلوب تیم مدعی فانوس بندرتیاب شد. این بازی در پایان نود دقیقه تنها یک گل داشت و میلاد رزم آرا آن را برای فانوس بندرتیاب به ثمر رساند. 
 در دیگر بازی گروه شرق وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی میناب مقابل ستاره انقلاب رودان با نتیجه دو دو متوقف شد تا امیدهای این تیم برای بقا کمرنگ اما تیم ستاره انقلاب همچنان امیدوار به ماندن باشد.
برای وحدت گورزانگ عقیل ذاکری از روی نقطه پنالتی وطالب ذاکری و برای ستاره انقلاب رودان احسان دهقانی و میثم امامدوست گلزنی کردند.
در بازی هاي گروه غرب ، اتحاد دژگان با یک گل از سطح شناور سازی قشم که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده است گذشت. مهدی دادگری برای اتحاد دژگان گلزنی کرد. اتحاد دژگان با این پیروزی امیدش برای ماندن در لیگ برتر بیشتر شد. عالمین دمیلو با پنج گل گازال جناح را شکست داد تا گازال از صعود به مرحله پلی آف باز بماند.
حسن آقاجری برای عالمین دمیلو هتریک کرد و مهدی دهقانی و مجتبی مرادی زاده دو گل دیگر عالمین دمیلو را به ثمر رساندند. تک گل گازال جناح را نیما جمال پوران زد.
طوفان کوخرد دو بر یک جنوب برکه دوکا پارسیان را شکست داد. طوفان با این برتری ماندن خودش را در لیگ برتر تثبیت کرد اما پارسیان برای ماندن باید در آخرین بازیش سه امتیاز را کسب کند. رامین دادبود برای طوفان کوخرد دبل کرد و تک گل جنوب برکه دوکا را محمد رخ به ثمر رساند.
در پایان دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر صعود دو تیم فانوس بندر تیاب و زاهد منتخب چاهو از گروه شرق و دو تیم جبل‌بر‌شهرو و عالمین دمیلو از گروه غرب به بازی های پلی آف نهایی شده است. 
از گروه غرب سقوط تیم شناورسازی قشم به لیگ دسته اول مسجل شده است و از بین تیم های جنوب برکه دوکا پارسیان و اتحاد دژگان یک تیم دیگر و از گروه شرق تیم متحد معز آباد رودان به لیگ یک سقوط کرده است و از بین تیم های وحدت گورزانگ،  اتحاد روستایی جاسک و ستاره انقلاب رودان یک تیم دیگر به لیگ یک سقوط خواهد کرد.
تا پایان دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه غرب جبل بر شهرو با ۲۴ امتیاز صدرنشین است. عالمین دمیلو با ۲۱ امتیاز در مکان دوم ، گازال جناح با ۲۰ امتیاز سوم  ، طوفان کوخرد با ۱۵ امتیاز چهارم ، اتحاد دژگان با ۱۴ امتیاز پنجم ، جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۲ امتیاز ششم و شناور سازی پی پشت قشم با دو امتیاز هفتم است.
در جدول رده بندی گروه شرق تیم فانوس بندر تیاب با ۲۳   امتیاز صدرنشین است.
زاهد منتخب چاهو با ۱۹ امتیاز  در مکان دوم ایستاده است. ثامن کردر میناب با ۱۲ امتیاز سوم، ستاره انقلاب رودان با ۹ امتیاز چهارم،  اتحاد روستایی جاسک با ۸ امتیاز پنجم و  وحدت گورزانگ با ۷  امتیاز ششم است.
لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب در حال برگزاری است که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر‌تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب، و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم‌های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با‌هم رقابت می کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها