کلاهبرداری مجازی در هرمزگان با آگهی فروش سیمان



پلیس فتا هرمزگان فردی که با درج آگهی جعلی درسایت دیوار، از طریق فروش صوری سیمان ۷۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود را شناسایی و دستگیر کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر این که، پس از مشاهده تبلیغ فروش سیمان با قیمتی بسیار پایین‌تر از حد معمول، در برنامه دیوار و تماس با فروشنده و توافق بر روی قیمت ۷۴۰ میلیون ریال به عنوان ودیعه به حساب فروشنده واریز کرده و فرد دیگر پاسخگو نیسیت، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی با جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان و شناسایی هویت متهم محل اخفتا وی، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم در مخفیگاهش دستگیر شد. 

سردار علی اکبر جاویدان گفت: متهم پس از مواجه با دلائل و مستندات پلیسی موجود بناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد با جلب اعتماد افراد به بهانه فروش سیمان زیر قیمت مبلغ ودیعه را دریافت می‌کرده و بعد از آن با تهیه سیم کارت جدید خط تلفن مورد نظر را خاموش و دیگر پاسخ گوی مالباختگان نبوده است. 

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها