لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های هرمزگان

دیدارهای هفته ششم فردا برگزار خواهد شد



هفته ششم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های هرمزگان فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.


به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های هرمزگان فردا  پنجشنبه ۷ بازی در شهرهای بندرعباس،  میناب، رویدر و بندرلنگه برگزار خواهد شد.


در ورزشگاه اختصاصی اروند تیم اروند سورو از تیم‌ کنعان میناب میزبانی خواهد کرد.


در ورزشگاه: آبفا بندرعباس تیم  آبفا از شاهین مهر رودان میزبانی می کند. در ورزشگاه شهید امینی میناب تیم خلیج فارس میناب به مصاف سدید بندرعباس خواهد رفت. در ورزشگاه خواجه عطاء بندرعباس تیم خواجه عطاء از شاهین هشبندی میزبانی خواهد کرد.


در ورزشگاه ملوان بندرعباس تیم  آرمان کیان ساحل با تیم شهدای  قائم بندرعباس بازی می کند. در ورزشگاه  رویدر تیم وحدت این شهر میزبان سدار بندر خمیر است و در ورزشگاه تختی بندرلنگه تیم سایپا بندرلنگه با امید توحید قشم بازی می کند.  لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس،  اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه غرب تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها