حواشی هفته



در ستون «حواشی هفته»، به مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، می‌پردازیم.

 

کشف محموله عجیب در میناب

یک محموله 5 تنی شامگاه دوشنبه چهارم دی ماه از استان سیستان و بلوچستان در حال انتقال به استان  فارس بوده است که در مسیر شهرستان میناب شناسایی و متوقف می شود. در ساعات اولیه، گفته شد که محموله مذکور شامل زبان گراز بوده که پس از مدتی مسولان مربوطه اعلام کردند که هویت محموله همچنان مبهم است. «حبیب مسیحی تازیانی»، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان  در رابطه با کشف و ضبط یک محموله گوشت غیرمجاز در ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب اعلام کرد که برای صحت سنجی و روشن شدن دقیق نوع این محموله 5 تنی غیرمجاز که شامل ماهی و تعداد زیادی زبان حیوان مجهول الهویه می باشد، نمونه به آزمایشگاه‌های مورد اعتماد ارسال شد تا با اعلام کارشناسان خبره، صحت و سقم آن مشخص شود. وی با توجه به انتشار اخباری پیرامون این موضوع بر رد یا تایید نوع محموله و وابستگی آن به حیوانات اهلی یا وحشی، تصریح کرد: تا زمان ارسال نتایج آزمایشگاهی، نمی توان با صراحت در این زمینه اعلام نظر کرد.

 

   

کنسرت بدل ساسی مانکن در کیش/ محل برگزاری پلمب شد

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد بدل ساسی مانکن کنسرتی را با اجرای آهنگ‌های این خواننده لس‌آنجلسی برگزار کرده و ظاهرا رستوران محل برگزاری این کنسرت پلمب شده است. برخی کاربران فضای مجازی از برگزاری کنسرت بدل ساسی مانکن در رستورانی در کیش خبر داده بودند که با اقدام فراجای جزیره این رستوران پلمب شده و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

   

هجوم عده ای از مردم به کلیسای وانک اصفهان در شب کریسمس با شعارهای عجیب

دوشنبه شب، 4 دی ماه، همزمان با کریسمس عده زیادی از مردم مقابل کلیسای وانک اصفهان تجمع کرده و علاوه بر رقص و شادی، با سردادن شعارهایی عجیب مانند «عیسی درو وا کن!» به ورودی این کلیسا هجوم بردند. ویدئوی این اتفاق در شبکه های اجتماعی پربازدید و بحث برانگیز شده است. گفته می‌شود هجوم این افراد به کلیسای وانک در محله جلفای اصفهان باعث شد تا درهای کلیسا در آستانه سال نوی میلادی یک ساعت زودتر به روی گردشگران بسته شود. برخی گزارش‌ها نیز از آسیب به ورودی کلیسا حکایت دارند. «مصطفی نباتی‌نژاد»، عضو شورای شهر اصفهان در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پیرامون این اتفاق نوشت:« تصاویر منتشر شده از هجوم غیر متعارف عده‌ای به کلیسای وانک مورد اعتراض قاطبه شهروندان فرهیخته و متمدن اصفهان است و نشان از یک ضعف فرهنگی دارد؛ که باید نظام‌های فرهنگی رسمی و غیررسمی جامعه نسبت به این اتفاقات حساس باشند».

 

   

چادر مسافران در کنار مبلمان شهری بندرعباس 

آب و هوای بندرعباس بهترین آب و هوای کشور را دارد به همین علت مقصد بسیاری از گردشگران است. متاسفانه بسیاری از گردشگران نسبت به المان‌ها و فضای سبز شهر اهمیتی نمی‌دهند. شماری لباس‌های خود را برروی مجسمه‌های افراد مشهور شهرمان پهن می‌کنند و شمار دیگری برروی چمن‌ها یا کنار المان‌های شهر چادر می‌زنند.

 

 ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سورو اجرایی شد

با پیگیری‌های صبح ساحل و با همکاری شهرداری بندرعباس، فاز نخست بستن ساحل بندرعباس به روی خودرو، هفته گذشته اجرایی شد‌. پیش از این، سرپرست فرمانداری شهرستان بر مسدود کردن ساحل سورو ظرف مدت یک هفته توسط شهرداری بندرعباس با همکاری جامعه محلی تاکید کرد. درنهایت، روز چهارم دی ماه، مدیر ناحیه سه شهرداری منطقه 4 از نصب بنرهای اطلاع‌رسانی با موضوع ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سورو در ورودی این ساحل خبر داد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها