لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

اروند سورو جشنواره گل به راه انداخت



دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان با انجام ۷ دیدار به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم لیگ برتر فوتبال جوانان استان  هرمزگان بازی تیم های خلیج فارس میناب و ستارگان سدید بندرعباس بدون گل مساوی شدند. آبفا بندرعباس با سه گل شاهین مهررودان را برد. اروندسورو بندرعباس با شش گل کنعان میناب را شکست داد. خواجه عطاء بندرعباس دو بر صفر شاهین هشتبندی را برد. سایپا بندرلنگه دو بر یک امید توحید قشم را از پیش رو برداشت. آرمان کیان ساحل بندرعباس با سه گل مغلوب شهدا قائم بندرعباس شد و بازی وحدت رویدر با سدار بندر خمیر در بازی های گروه اول  خلیج فارس میناب در خانه با ستارگان سدید بندرعباس بدون گل مساوی کرد.


آبفا بندرعباس در ورزشگاه خانگی خودش با سه گل امیرحسین فارسی، محمدکاظم زارعی و امیرعلی ارجمندی تیم شاهین مهررودان را شکست داد. اروند سورو بندرعباس در یک بازی برتر و پرگل تیم کنعان میناب را از پیش رو برداشت. اروند در این بازی شش بار دروازه کنعان را باز کرد. طلحه ملک اسماعیلی چهار گل و امیرمهدی کمالی  و محمدحسین رنجبر برای اروند سورو گلزنی کردند. خواجه عطاء بندرعباس در خانه با دو گل تیم شاهین هشبندی را با شکست بدرقه کرد. علی ذومکی و امین نساج برای خواجه عطاء گلزنی کردند.
در بازی های گروه دوم ، سایپا بندرلنگه دو بر یک امید توحید قشم را برد. افشین خشت زر و آرمین فلاحی نیا برای سایپا بندرلنگه و تک گل امیدتوحید قشم را مصعب بازماندگان به ثمر رساند.


آرمان کیان ساحل بندرعباس در ادامه شکست های هفته گذشته این بار با سه گل مغلوب تیم شهدا قائم بندرعباس شد. امیر شنبه پور دو گل و عبدالحسین مرادی یک گل برای تیم شهدا قائم بندرعباس گلزنی کرد.


وحدت رویدر از تیم سدار بندرخمیر میزبانی کرد که این بازی در پایان نود دقیقه بدون گل به پایان رسید.


در هفته ششم تیم  هرنگ جوان بستک استراحت  داشت.


در پایان دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. اروند سورو بندرعباس با ۱۲ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. تیم های خلیج فارس میناب و ستارگان سدید بندرعباس با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. تیم شاهین مهر رودان با ۸ امتیاز پنجم، کنعان میناب با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم ، خواجه عطاء بندرعباس با ۴ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.


در جدول رده بندی گروه دوم  تیم های شهدای قائم بندرعباس و وحدت رویدر با ۱۰ امتیاز به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. سه تیم سدار بندرخمیر، هرنگ جوان بستک و سایپا بندرلنگه با ۹ امتیاز سوم تا پنجم هستند.


امید توحید قشم با ۴ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس،  اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

  لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

  لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

  لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها