لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

میناب جوان، آرش ایلود و جنوب بستک بیرون از خانه پیروز شدند



۷ بازی هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در شهرهای مختلف استان برگزار شد.


در بازی های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان،  دریانوردان بندرکنگ در ورزشگاه تختی بندرلنگه با بهزیستی جناح بازی کرد. اتحاد بندرپل در خانه به مصاف نیلی پوشان گزیر رفت.


ستاره فرامرزان و آرش ایلود دربی شهرستان بستک را در ورزشگاه هنگویه برگزار کردند. اتحاد نوین معدونیه از میناب جوان در ورزشگاه حاجی آباد میزبانی کرد.


برخ کوشه قشم در ورزشگاه تختی قشم با  آراد مهر رودان دیدار  کرد. ابومسلم میناب در ورزشگاه شهید امینی با ملوان بندرعباس بازی کرد و تیم هفده شهریور قشم در ورزشگاه تختی از تیم جنوب بستک میزبانی کرد.‌

در دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال استان و در گروه غرب دریانوردان بندرکنگ با سه گل علیرضا درویشی، فواد دهقان و حسین دستان تیم بهزیستی جناح را شکست داد. اتحاد بندرپل سه بر یک از سد تیم نیلی پوشان گزیر گذشت.‌ هابیل یوسفی برای اتحاد بندرپل دبل کرد و محمد فروزنده هم یک گل زد. تک گل تیم نیلی پوشان گزیر را سعید نیرومند به ثمر رساند. ستاره فرامرزان در دربی بستک سه بر یک از تیم آرش ایلود شکست خورد. احمد امامی برای ستاره فرامرزان و برای آرش ایلود یعقوب باشنده دو گل از روی نقطه پنالتی و اسحاق پاسلاری یک گل زد.‌ بازی هفده شهریور قشم و جنوب بستک دو بر یک به سود جنوب بستک به پایان رسید. تک گل هفده شهریور قشم را محمد تریان و دو گل جنوب بستک را هاشم نصیری و حامد رنجبر به ثمر رساندند.


در دیدارهای گروه شرق ابومسلم میناب با دبل مهدی آشنا تیم ملوان بندرعباس را شکست داد. اتحاد معدونیه حاجی آباد در خانه با یک گل که سجاد ناصری به ثمر رساند مغلوب میناب جوان شد. برخ کوشه قشم در خانه با تک گل عدنان تاب تیم آراد مهررودان را با شکست بدرقه کرد.


مقاومت بازیاری در این گروه در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان استراحت داشت.


لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور ۱۵ تیم در حال برگزاری است و در گروه غرب  تیم های بهزیستی جناح ، آرش ایلود، اتحاد پل ، هفده شهریور قشم ، جنوب بستک ،  دریانوردان بندرکنگ،  ستاره فرامرزان و  نیلی پوشان گزیر و در گروه شرق هم ، تیم های میناب جوان ، مقاومت بازیاری ، آراد مهر رودان ، ابومسلم میناب ، برخ کوشه قشم و  اتحاد معدونیه با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها