سفر دو روزه وزیر کشور به هرمزگان؛

بازدید از جزایر استراتژیک پس از کاشت 6.5 میلیون نهال



احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه به‌منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان و بررسی طرح‌های توسعه جزیره بوموسی و شرکت در چند برنامه از طریق فرودگاه شهدای ۶۵۵ وارد بندرعباس شد.

    

به گزارش صبح ساحل، چهارشنبه 6 دی ماه با حضور در بندرعباس، ضمن مشارکت در پویش مردمی کاشت 6.5 میلیون نهال در استان هرمزگان، از آبشیرین کن خلیج فارس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان شرکت کرد و ضمن گفت‌ و گو با مدیران و کارکنان این واحد شیرین سازی آب از دریا، در جریان روند توسعه فازهای پروژه و انتقال آب از خلیج فارس قرار گرفت.

   

ادای احترام وزیر کشور به شهدای جزیره بوموسی

احمد وحیدی وزیر کشور به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم بوموسی وارد این جزیره شد.
 وزیر کشور پس از ورود به بوموسی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، به عطر افشانی و غباروبی مزار این شهدای والامقام پرداخ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه سفر به جزیره بوموسی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در تلاش هستیم مشکلات موجود در جزیره بوموسی را در اسرع وقت رفع رجوع کنیم و کمبودها برطرف شود.
وی افزود: یک سری از منازل نیمه تمام در جزیره وجود دارد که به زودی تکمیل و تحویل مردم شریف جزیره خواهد شد.
وزیر کشور بیان‌کرد: اسکله شناوری برای صیادان در دست احداث است‌ و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه مجموعه ورزشی جزیره نیز در حال تکمیل است.
وحیدی ابرازداشت: برق جزیره بوموسی تقویت خواهد شد و در حوزه تفریحات نیز طرح‌هایی دنبال می‌شود ضمن اینکه برای حمل و نقل دریایی و هوایی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.
وی با اشاره بیانیه اخیر روسیه و کشورهای عربی در رابطه با جزیره بوموسی، گفت: اظهارات بی‌پایه، واهی و باطلی که در رابطه با جزایر گفته می‌شود سخنانی باطل است قبلا هم گفته می‌شد.
وزیر کشور عنوان‌کرد: این مسائل جهت برهم زدن روابط کشورها بازگو می‌شود و باید دقت کنند و بدانند که صدام نیز از این حرف‌ها می‌زد و نباید دیگر این سخنان تکرار شود.
وحیدی خاطرنشان‌کرد: کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با این حرف‌ها روابط‌شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.
 وزیر کشور در جریان سفر به جزیره بوموسی از پروژه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی این جزیره بازدید کرده و پیگیری‌هایی جهت تسریع در تخصیص اعتبارات به پروژه‌های این جزیره انجام داده است.
بازدید از نیروگاه تولید برق بوموسی، بیمارستان و بندرگاه این جزیره از برنامه‌های وزیر در این سفر بود. وزیر کشور با حضور در بوموسی گفت: همسایگان با سخنان واهی روابطشان با ایران را خدشه دار نکنند، کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با حرف‌های واهی در رابطه با جزایر سه‌گانه روابط‌شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.



حضور وزیر کشور به جزیره تنب بزرگ 

وزیر کشور با همراهی استاندار هرمزگان به منظور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس، وارد تنب بزرگ شد.

پنج شنبه 7 دی ماه احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار احمد راستی معاون نیروی دریایی سپاه و سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه وارد جزیره تنب بزرگ شد و از پروژه‌های زیرساختی بازدید و با ساکنان این جزیره دیدار کرد.


حضور وزیر کشور در جزیره فارور و هندورابی

وزیر کشور با همراهی استاندار هرمزگان به منظور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس، با حضور در جزیره فارور و هندورابی مستقیما در جریان مسائل و مشکلات جزیره قرار گرفت.

عصر 7 دی ماه احمد وحیدی وزیر کشور از یگان‌های مستقر در جزیره فارور بازدید کرده و به نیروهای نظامی پاسدار وطن خداقوت گفت.
بازدید از زیرساخت‌های برق‌رسانی فارور و پیگیری مسائل  و مشکلات این حوزه از دیگر برنامه‌های وزیر در جزیره فارور بود.
وحیدی در ادامه راهی جزیره هندورابی شد و از زیرساخت‌های گردشگری و رینگ دور جزیره بازدید به عمل آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها