خطر محرومیت ملی‌پوش ژیمناستیک بدون تست مثبت دوپینگ



ملی‌پوش ژیمناستیک با بیان اینکه نتیجه همه تست‌های دوپینگش منفی بوده، گفت که در خطر محرومیت یک تا دو ساله و از دست دادن المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار گرفته است.

        
به گزارش صبح ساحل، مهدی احمدکهنی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران گفت:« هر وقت می‌خواستند از من تست بگیرند، تماس می‌گرفتند و من نیز همیشه در دسترس بودم. همه تست‌ها را داده‌ام و جواب همه آنها منفی بوده است. یک سال فرم را پر نکرده‌ام و این اتفاق باعث محرومیت می‌شود. هنوز حکمی برایم صادر نشده است. جواب ایمیل‌‌ها را داده‌ام و منتظر تصمیم نهایی وادا هستم. یک تا دو سال احتمال دارد محروم شوم و المپیک را از دست می‌دهم. امیدوارم اینگونه نباشد، اما به هر حال مصاحبه‌هایی هم که در این باره می‌کنند، درست نیست. من ۹ بار تست دوپینگ دادم که همگی منفی بودند.»

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این مورد گفت:«احمدکهنی کمی دیر برای مشورت کردن آمد. شاید اگر زودتر می‌آمد، می‌توانستیم کار بیشتری برایش انجام بدهیم. الان در مرحله‌ای است که به او ابلاغ کرده‌اند که تخلف کرده است. این ورزشکار نیز توضیحات را داده و الان در مرحله دفاعیه است.»

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با بیان اینکه محرومیت این اتفاق دو سال است، تصریح کرد:«اگر توضیحات را نپذیرند، او با محرومیت مواجه می‌شود.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها