زمان توزیع کارت ورود به جلسه سه آزمون استخدامی اعلام شد



زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران - سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران - سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲ از ۱۲ دی ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

آزمون های فوق در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۵ دی ماه جاری در ۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون ها از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود و دَرب های ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه به تاریخ ۱۲ دی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

سازمان شنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیت ااز مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

طبق تاکید سازمان سنجش آموزش کشور؛ ر زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها